De Aquariumgids nu ook op Facebook

cornelisk , May 17 2010
A
Arista

Beste neujensl,

Het is totaal niet de bedoeling heen en weer te roepen naar iemand op facebook hoor maar zoals eerder al vernoemd geweest is, de mensen van het forum wat beter te leren kennen.
Het uitbouwen van de facebookgroep is hiervoor ook totaal niet nodig. Zoals je reeds zelf opmerkte moet het forum hiervoor gebruikt worden.

Groeten Nick

E
Eska

Precies Nick, ik vind de FB groep ook leuk ( om es een FB term te gebruiken) net om die reden :-)

A
Aquarioot

Arista" post=56571:

Beste neujensl,

Het is totaal niet de bedoeling heen en weer te roepen naar iemand op facebook hoor maar zoals eerder al vernoemd geweest is, de mensen van het forum wat beter te leren kennen.

Via de chat leer je de mensen ook al iets beter kennen :silly:

neujensl

Aquarioot" post=56575:

Arista" post=56571:

Beste neujensl,

Via de chat leer je de mensen ook al iets beter kennen :silly:

Dat "roepen" lijkt me de laatste tijd ook wel onder controle ...
Maar ik concentreer me gewoon meer op Dé Aquariumgids :cheer:
en het is ook leuker te weten voor wie je iets aanpast , veranderd , verbeterd ...
Dat is ook de reden dat ik nu een meer FB "like" versie voor chat en PM's probeer .
Ze kunnen zeker gewoon naast elkaar bestaan ...
Als de performantieproblemen met IE uitgeklaard zijn én de nieuwe chat goed getest is ,
gaan we wellicht weer een stapje verder . Het moet voor mij ook een beetje een uitdaging blijven he :lol: