Club in Gent

cornelisk , August 22 2010
c
cornelisk

Is er iemand lid van aquariana, Aquariumvrienden Poseidon Gent of een ander club rond het Gentse? Ik zou me eigenlijk wel willen aansluiten bij een club maar de drempel is me net iets te groot oops .

A
Aquarioot

Kheb ook gedacht om bij een club aan te sluiten (ook in Gent)
Maar weet niet goed goe het zit met betaling van lidgeld enz. weet niet of dit telkes voor 12maanden is, of gewoon voor het jaar da al bezig is
Want kwil nu wel niet 1jaar lidgeld betalen voor de laatste 3maanden van dit jaar
Denk zelf da ik vanaf nieuwjaar eens lid voor een jaar, kwestie van eens te proberen
Hou mij alvast op de hoogte mocht je nog iets interessant te weten komen

3
3ze

Ik ben al een aantal jaar lid van de aquarianen en ben daar heel tevreden over.
Drempelvrees is zeker niet nodig. Als je zelf wat mensen aanspreekt, loopt het zo los.
Je mag me altijd contacteren vr een kennismaking met de club.

A
Aquarioot

3ze":1ufk6bh3:

Ik ben al een aantal jaar lid van de aquarianen en ben daar heel tevreden over.
Drempelvrees is zeker niet nodig. Als je zelf wat mensen aanspreekt, loopt het zo los.
Je mag me altijd contacteren vr een kennismaking met de club.

Ok thnx (Y)

c
cornelisk

Hehe ondertussen ben ik verhuist naar Zottegem, en voor een Club heb ik niet echt tijd nu, maar toch bedankt voor het aanbod :wink: .

s
start2aqua

cornelisk":uk38341i:

Hehe ondertussen ben ik verhuist naar Zottegem, en voor een Club heb ik niet echt tijd nu, maar toch bedankt voor het aanbod :wink: .

Gefeliciteerd met de nieuwe woonst!

c
cornelisk

Hehe, bedankt, maar ik woon nu even in bij men schoonouders tot de akte verlijd en het huis wat in orde gezet is.

s
start2aqua

cornelisk":wzfzx0zk:

Hehe, bedankt, maar ik woon nu even in bij men schoonouders tot de akte verlijd en het huis wat in orde gezet is.

Veel succes dan :lol: .