hoeveel komkommer ?

jappos , August 24 2010
j
jappos

Hallo

ik geef mijn vissen ( 3 kuhli's, 1 pleco vn 25 cm, 4 guppen, 2 zebradanio's 2 clownbotia's, 7 indische glasmeervallen, 4 zwartrokjes, 1 platydoras costatus vn 7 cm, 1 ( kleine ) maanvis, 5 japonica's, 1 labeo bicolor en nog 1 volledig zilveren vis van zo'n 5 cm waarvan ik mij de naam niet meer weet )
dagelijks een portie droogvoer ( sera vipan hoofdvoer ) 1 voedertablet ( sera spirulina tabs ) eenpaar korreltjes van tetra voor goudvissen en 3 kleine tabletjes ( jbl novo pleco ) , nu dacht ik daar wat komkommer bij te voegen, maar ik heb geen idee hoeveel ik best bijvoeg, zijn dat 1 - 3, 3 - 5 of 5 - 10 of nog meer stukjes ? en hoe groot moeten die stukjes dan ongeveer zijn ?

alvast bedankt

?
Guest

waarom goudvisvoer geven aan tropische vissen :roll:

j
jappos

SivSirk":340wsbvq:

waarom goudvisvoer geven aan tropische vissen :roll:

ik had zo nog een potje staan en ik had er eens 1 korreltje bijgedaan, en ze hebben dat toch vrij snel helemaal opgegeten, en vermits het ook voer voor vissen is ga ik er nu niet meteen van uit dat het je vissen dood zou maken of dat ze er ziek van zouden worden ( ook niets van gemerkt ofzo ) dus waarom niet ?

neujensl

komkommer kan je zeker geven ...
Zoals met elk voer moet je zorgen dat het snel opgegeten wordt, dus zeker niet te groot ...
Je moet het ook verzwaren met een lepeltje of stukje lood wat ze rond sommige planten doen ...
Dit haal je als het op er weer uit ...

ik zou dus zegen zo'n 1,5 cm is wel goed van dikte van het schijfje

r
rietslang

moeten de schijfjes niet eerst een minuutje of zo gekookt worden?

j
jappos

dankjewel

?
Guest

rietslangetje":3pxftszr:

komkommer moet niet gekookt worden.
gewoon een lepeltje door de komkommer steken om het zwaarder te maken.

r
rietslang

SivSirk":1499kih4:

rietslangetje":1499kih4:

komkommer moet niet gekookt worden.
gewoon een lepeltje door de komkommer steken om het zwaarder te maken.

(Y)