Welke voeding?

Skoebidoe , September 25 2011
S
Skoebidoe

Gisteren heb ik volgend visbestand uitgezet in mijn aquarium:
5 Corydora pygmaeus
12 Celestichthys margaritatus (Pareldanio's)
4 Otocinclus affinis
5 Caridina Japonica

Qua voeding heb ik volgende potjes en/of doosjes meegekregen:
Sera Rode muggenlarven
Sera Spirulina tabletten
Sera Viformo
JBL Hoofdvoer voor de kleinste visjes

Het laatste potje mocht ik eens afwisselen met een ander potje (ik vermoed Sera Rode Muggenlarven)
Kan iemand me vertellen voor welke vissen die Spirulina tabletten en die Sera Viformo bedoeld zijn?

A
Aquarioot

Voor dit bestand zou ik enkel het hoofvoer en de spirulina tabletjes gebruiken(die gasten smeren u van alles aan)
Ipv die 2andere potjes zou ik gewoon dieprvies/levend voer geven (artemia muggelarven etc), dieprvies is wel goedkoper dan levend

E
Eska

De sera viformo is voor de corydoras.
Spirulina zal voor de garnalen zijn ( en voor de otocinclus én corydoras :) ) , de garnalen smullen er wel van en kleuren mooi groen, ik merk dit als ik mijn Abramites voer ( die eten enkel groenvoer) dat de japonica's dit ook heel graag eten.

S
Skoebidoe

Mijn anatome helena moet reuzehonger gehad hebben... ze was van een stukje tablet aan het smullen.
Is haar eigen schuld... het is bij nader inzien toch maar een luie taart :cheesy: :cheesy: :cheesy: Ze dweilt gewoon den bak af en laat andere slakken ongemoeid.
Ik zal ne keer wat peper op haar poep moeten strooien :cheesy: :cheesy:

E
Eska

Skoebidoe":1ojfc24n:

Mijn anatome helena moet reuzehonger gehad hebben... ze was van een stukje tablet aan het smullen.
Is haar eigen schuld... het is bij nader inzien toch maar een luie taart :cheesy: :cheesy: :cheesy: Ze dweilt gewoon den bak af en laat andere slakken ongemoeid.
Ik zal ne keer wat peper op haar poep moeten strooien :cheesy: :cheesy:

Nogmaals : ik haal de luie er uit, ik ben daar niks mee :cheesy: :cheesy: :cheesy:

S
Skoebidoe

Eska":1msc2xqf:

Nogmaals : ik haal de luie er uit, ik ben daar niks mee :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Mijn pepervat staat al klaar om er wat in haar gat te steken... en het is gemengde peper. Ik zal haar eens een poepke doen ruiken :cheesy: :cheesy: :cheesy:

E
Eska

Skoebidoe":reyxbmwa:

Eska":reyxbmwa:

Mijn pepervat staat al klaar om er wat in haar gat te steken... en het is gemengde peper. Ik zal haar eens een poepke doen ruiken :cheesy: :cheesy: :cheesy:

:cheesy: :cheesy: ja, zout zou ik bij een slak niet aanraden :mrgreen: