Laatste aanwinst

Skoebidoe , November 17 2011
S
Skoebidoe

De titel is duidelijk: "Wat is jouw laatste aanwinst op aquariumgebied?"
Mijn laatste aankwinst is de Sera CO2 starter set en een javavaren.

A
Aquarioot

Een mooie grote rode lotus en nog paar plantjes en helena's die ik gisteren bij Eska opgehaald heb

E
Eska

3 prachtige Vallisneria Gigantea en stekken Hygrophyla polysperma die ik van Aquarioot heb gekregen :cheesy:

G
Gioke002

Mijn laatste aanwinst is een supermooie achterwand (rotsen en lijkt superecht)
en 3 mooie stukjes mopani hout.

MVG Gioke002

A
Anneke

mijn nieuw groot aqua :cheesy:

en hopelijk zaterdag nog heel veel nieuwe aanwinsten :mrgreen:

Z
Zhiii

Vanmiddag, 2 oranje platty's. Buurvrouw heeft ze cadeau gegeven omdat ik 6 overtallige eieren heb gegeven ...

"Ik spring dit weekend nog eens binnen om te komen kijken!", zei het vrouwmens.

Bedankt buurvrouw :evil: , ze passen in mijn bak...

s
start2aqua

Cpo van knorrieleen en ancistrus cirrhosus van cornelisk. Stellen het beiden heel goed. De cpo zorgt al voor nageslacht en de ancistrus is enorm actief en op de voorgrond.

B
Backvis

25 kilo JBL Manado, en ik heb nog zeker 15 kilo over die nu jaren in de weg gaat staan :frown:

s
start2aqua

Backvis":k004cx6d:

25 kilo JBL Manado, en ik heb nog zeker 15 kilo over die nu jaren in de weg gaat staan :frown:

Verwerken in een bloempot? Kan heel decoratief zijn!

E
Eska

Backvis":17rv0u2l:

ideaal om rond plantjes in de tuin te leggen, als je last hebt van naaktslakken :)

s
start2aqua

Eska":158rmsr3:

Backvis":158rmsr3:

ideaal om rond plantjes in de tuin te leggen, als je last hebt van naaktslakken :)

Lol, great minds think alike :)

S
Skoebidoe

Afgelopen weekend nog een 7-tal Japonica garnaaltjes bijgeplaatst en 2 Colisa chuna gold.

l
loeke

ik ben aan het wachten op de LED verlichting die ik had besteld voor bij te hangen bij de garnaaltjes en ook aan het wachten op de carbo plus die ik heb besteld voor mijn kerstmis :cheesy:

N
Nightelven

Vorige week laatste aankoop voor aqua gedaan. Koppeltje Colisa Lalia.
Vrouwtje was na 2 dagen dood, geen enkel ziekteverschijnsel. Lustig rondzwemmen met haar man en ineens kreeg die stuipen en baf... gedaan (attack?) :evil:

Nu zit mijn mannetje hier alleen en ik mag van mijne vent geen vrouwke meer gaan halen :cry:

X
Xoffus

Nightelven":tgq15132:

Vrouwtje was na 2 dagen dood, geen enkel ziekteverschijnsel. Lustig rondzwemmen met haar man en ineens kreeg die stuipen en baf... gedaan (attack?) :evil:

Nu zit mijn mannetje hier alleen en ik mag van mijne vent geen vrouwke meer gaan halen :cry:

Spijtig om te horen!
Waarom mag je geen meer halen? Nu zit da manneke daar alleen :(

N
Nightelven

KristMaes":shhdp9yc:

Nightelven":shhdp9yc:

Spijtig om te horen!
Waarom mag je geen meer halen? Nu zit da manneke daar alleen :(

Omdat manlief zegt "tis altijd hetzelfde met diene winkel, alles wa ge daar haalt sterft toch"

A
Aquarioot

Nightelven":1tnp2gpt:

Omdat manlief zegt "tis altijd hetzelfde met diene winkel, alles wa ge daar haalt sterft toch"

Ander winkel gaan dan, als alles sterft
Zeg tegen manlief dat ik het gezegd heb :cheesy:

N
Nightelven

Aquarioot":rs5bzjfs:

Nightelven":rs5bzjfs:

Ander winkel gaan dan, als alles sterft
Zeg tegen manlief dat ik het gezegd heb :cheesy:

Mja, hier in de buurt heb je enkel Tropicana (speciaalzaak) en dan heb je nog Tom&Co (ook niet het van het). Voor de rest weet ik hier niet direct iets zijn.
Maar ik blijf hopen dat ik stiekem met een Colisa Lalia vrouwtje kan thuiskomen :twisted:

l
loeke

ach je gaat dat gewoon halen, zou hij dat merken moest er een visje meer of minder inzitten ?? dat is het gemakkelijke van alleen kardinalen te hebben!! eentje of vijf meer valt niet op :)

v
vteclover

nightelven en vergeet de "fauna" lima niet :-)
tom en co in aalst hebben die ook vissen ???of welke bedoel je ??