Off the record

Eska , November 25 2011
E
Eska

Heb je iets meegemaakt, dat niet aquarium-gerelateerd is, en wil je het delen met die toffe mensen van aquariumgids, maar vind je niet echt een topic waar je jouw verhaal kwijt kan, wel dan kan je dit hier... :cheesy:
Klagen en zagen over de politiek, de ergernissen des levens, die mooie foto van de hond of kat, die ellendige files, schoonmoeders, grappige filmpjes, die city-trip naar Barcelona, noem maar op...hier zitten mensen die jouw geluk en ongeluk willen delen... :wink:

Kortom : dit is het enige topic waar off topic kan en moét! :)

X
Xoffus

Goed idee!

Ik zal alvast de spits afbijten,
http://imageshack.us/photo/my-images/357/casper3000rz7.jpg/

Dit is onze kater Casper. Sinds kort moet hij ons delen met onze dochter, maar hij zal ons nu ook moeten delen met een nieuw aquarium.
Als dat maar goed afloopt.

k
knorrieleen

Ziet er een schat uit!!

Ik wil gerust ook nog eens iets van mijn lever...ik heb een hekel aan mijn nieuwe grote baas :cry: Zo een versleten playboy typeke die denkt dat wij allemaal onozel voetvolk zijn die staan te springen om extra dingen te doen voor hem, die trouwens helemaal voor ons niet bestemd zijn en dan nog toevallig elke keer dringend zijn ook :evil: Als ik mijn oude baas in Parijs kon gaan halen dan spring ik direct op het vliegtuig! Of de TGV, uiteindelijk ben ik maar voetvolk :wink:

X
Xoffus

Denk dat dat bij velen onder ons zo is :evil:
Waar werk je?

E
Eska

KristMaes":verchi6k:

Waar werk je?

inderdaad!! ( hoewel ik persoonlijk geen klagen heb). Wel niet op facebook zetten hé Knorrieleen, er zijn gevolgen hebben we onlangs gemerkt!

btw : prachtige kat Krist!

k
knorrieleen

AS24, een onderdeel van Total. AS24 handelt enkel voor de transportsector

Als ik iets op facebook zet is het altijd in een verdoken in een youtube filmpje of een liedje ;)

E
Eska

Kan je even uit jouw schilderij stappen en hem als Miss Piggy een oplawaai geven :)

s
start2aqua

Ik heb juist nen drink gehad op het werk...schuimwijn...en nu precies geen zin meer om te werken (hoe zou da nu komen? oops ). Waarom laten ze die drinks niet uitlopen tot de late namiddag :) ?

X
Xoffus

Eska":iw9zepw0:

KristMaes":iw9zepw0:

Waar werk je?

inderdaad!! ( hoewel ik persoonlijk geen klagen heb). Wel niet op facebook zetten hé Knorrieleen, er zijn gevolgen hebben we onlangs gemerkt!

zeg maar Kristof :wink:

E
Eska

KristMaes":le1vwpf1:

Eska":le1vwpf1:

KristMaes":le1vwpf1:

Waar werk je?

zeg maar Kristof :wink:

Mijn excuses, Kristof it is! :)

E
Eska

start2aqua":f6ejfgh4:

Ik heb juist nen drink gehad op het werk...schuimwijn...en nu precies geen zin meer om te werken (hoe zou da nu komen? oops ). Waarom laten ze die drinks niet uitlopen tot de late namiddag :) ?

Eens lekker relaxed werken, het heeft ook iets! (b)

s
start2aqua

Eska":3voymfu5:

start2aqua":3voymfu5:

Goh, zou nu liever wa slapen eigenlijk :) Of de directrice binnen doen :lol: .

E
Eska

start2aqua":1n2t4olu:

Eska":1n2t4olu:

start2aqua":1n2t4olu:

je hebt toch bedden genoeg daar?? :)

s
start2aqua

Eska":24jl13nw:

Inderdaad! :) Maar haar bureau is ook goed voor mij :)

E
Eska

start2aqua":3jvy7m3f:

Eska":3jvy7m3f:

Inderdaad! :) Maar haar bureau is ook goed voor mij :)

en met één armslag alles van de bureau vegen...hmmm..al altijd es willen doen

s
start2aqua

Ale, tot binnen een uurtje of 2 :lol: :lol: !

E
Eska

:lol:

k
knorrieleen

Eska":2dpot5o2:

Kan je even uit jouw schilderij stappen en hem als Miss Piggy een oplawaai geven :)

:mrgreen: :mrgreen: I wish, ik zie me al bezig, in galajurk met veel plumage met mijn handtas om zijn hoofd slaan, roepend en tierend met het gekende piepstemmetje :mrgreen: :mrgreen:

En wie gaat de rommel van het bureau achteraf weer mogen opruimen?? Juist, de madam :frown:

s
start2aqua

knorrieleen":3o56tiwp:

En wie gaat de rommel van het bureau achteraf weer mogen opruimen?? Juist, de madam :frown:

???

k
knorrieleen

start2aqua":2e52r6of:

knorrieleen":2e52r6of:

???

vrouw...bureau...alles er af gooien...2uur later=> de vrouw mag opruimen
gaat het :idea: branden?