evenementen 2012

Xoffus , January 22 2012
X
Xoffus

Alle lokale en minder lokale evenementen, (ruil) beurzen, expo's, opendeurdagen, enz...
op een rijtje:

http://www.vivarium.dse.nl/kalender.shtml

s
start2aqua

Aha, als we eens niet weten wat doen op ne zondag :)

t
tantelies

Ik heb ook al gekeken.

E
Eska

en iets interessants gevonden, tantelies?

t
tantelies

Ja ik vroeg mij aleen af of iemand zo als ik die niets heeft te ruilen ook een ruilbeurs mag bezoeken of als dat enkel voor mensen is die dingen ruilen?

E
Eska

tantelies":2adjse35:

Ja ik vroeg mij aleen af of iemand zo als ik die niets heeft te ruilen ook een ruilbeurs mag bezoeken of als dat enkel voor mensen is die dingen ruilen?

ik denk het laatste, maar ben ook niet zeker...

X
Xoffus

Eska":1sbfousn:

tantelies":1sbfousn:

ik denk het laatste, maar ben ook niet zeker...

zou het niet zijn of iets ruilen of (in geval niets te ruilen) kopen?

T
Tim_Martens

Een ruilbeurs, is een verkoopbeurs, maar vroeger werd er veel meer op geruild vandaar dat ze die naam blijven gebruiken.

A
Aquarioot

Mooie lijst, bedankt ! :D (Y)

E
Eska

Tim_Martens":29albxmn:

Een ruilbeurs, is een verkoopbeurs, maar vroeger werd er veel meer op geruild vandaar dat ze die naam blijven gebruiken.

thx tim, er is er hier één in de buurt, kan ik es gaan zien (Y)

t
tantelies

Ik heb er al twee uitgekozen waar ik mesxhien zou langsgaan.

p
platyke

tantelies":2qi79965:

Beste tantelies, IEDEREEN is welkom op ruilbeurzen, wie ze ook organiseert.
Als de bezoekers dorst krijgen of een hapje wensen te eten is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen voor de organisatoren :wink:

De inkomprijzen zijn meestal zeer democratisch en in veel gevallen is de inkom zelfs gratis.

In Oostende is de toegang niet alleen gratis, maar zon, zee en strand liggen daar op u te wachten voor de verdere invulling van uw dag. :lol: