Aquariumclub koudwatervissen

Oranda , February 15 2012
O
Oranda

Dag allemaal,

Ik ben een beginnend aquariaan en wil me vooral toeleggen op goudvissen. Misschien voor velen wat 'gewoontjes', maar om de één of andere reden vind ik ze ontzettend boeiend. En wie weet kan het wel een opstap zijn naar tropische vissen of zoutwatervissen in de toekomst.

Maar nu mijn concrete vraag: is er een club die zich voornamelijk richt op koudwatervissen? Want via BBAT vind ik op het eerste zicht zulke clubs niet terug. Of welke club is dan het meest aangewezen? Ik woon in Rumst, dus is De Minor voor de hand liggend, maar ook zij spitsen zich vooral toe op tropische vissen.

Kan ik me eigenlijk ook alleen aansluiten bij BBAT zelf, of moet dit steeds via een aangesloten club, en kan ik me enkel maar abonneren op het tijdschrift?

Thanks om me wat rond te willen leiden in het doolhof van aquariumclubs :cheesy:

A
Anneke

http://goudvis.forum2go.nl/

een forum dat enkel en alleen over goudvissen gaat... Hier vind je heel veel info terug en hopelijk ben je hier iets mee!

Eneuh pas op een goudvis is niet "gewoontjes"! :mrgreen:

O
Oranda

Oranda":3lkclssc:

Kan ik me eigenlijk ook alleen aansluiten bij BBAT zelf, of moet dit steeds via een aangesloten club, en kan ik me enkel maar abonneren op het tijdschrift?

Nobody :) ?

neujensl

Voor zover ik begrijp op hun website kan dit NIET !

info bbat lid worden

je kan het steeds even navragen via :

Stan DE SMEDT, (foto)
Heidestraat 36, 9200 Dendermonde.
Tel. 052/225043
GSM. 0472/278231
E-mail: Stan Desmedt
ledenadministratie @[at] bbat [dot] be