Superhandige planten website

Nightelven , April 08 2012
N
Nightelven

Was net wat aan het opzoeken voor nieuwe planten en kwam op deze website terecht;
http://www.epaqmat.eu/

Alle info die je maar wenst over planten.
Enjoy!

D
Daxx

Ah idd handige site nu hebben we Eska nimeer nodig :D

neujensl

die site bestond al langer want is van plantenleverancier , maar is wel met selectieopties uitgebreid precies ...
Goede tip in elk geval !

E
Eska

Lol, handig, maar een boel foute info..

"Hemianthus callitrichoides : lichbehoefte : weinig" : lol en zo staan er nog een heel aantal :mrgreen:

N
Nightelven

Eska":2s6t2m4a:

Lol, handig, maar een boel foute info..

"Hemianthus callitrichoides : lichbehoefte : weinig" : lol en zo staan er nog een heel aantal :mrgreen:

Ja sorry Stefaan. Ik dacht gewoon iets goed te doen ...
Mjah, nevermind dan. We houden het dus bij Eska zijn planten database (ook al heb ik een plant die er bij jou niet tussen staat).

E
Eska

Maar dat is toch goed, Evy??? dat was geen kritiek op jou maar op sommige dingen die op die site staan.
en de "lol" sloeg op wat daxx zei.

Zal me beter proberen uit te drukken volgende keer. Nu klinkt het alsof ik op mijn tenen getrapt bent omdat jij die site hebt gevonden :roll:

En het klopt dat niet alle planten in de database staan, heb die vorige week al wat uitgebreid ( het is serieus wat werk), er liggen hier nog een stuk of vijftig namen klaar, maar ik word gek doordat ik iedere keer foutboodschappen krijg als ik een foto wil plaatsen. Zal het op een andere manier moeten doen, vb. via photobucket.

De database staat er ook gewoon maar ter info, als je de info elders haalt, ook goed hoor!! Mij allemaal om het even, ik ben hier niet dé expert! Ik gebruik gewoon wat meer parameters, zoals de zuurtegraad en de waterhardheid die voor veel planten ook niet onbelangrijk zijn. Maar soit.

N
Nightelven

Nee, maar ik ben content met uw database zé.
Maar ik vond die site en dacht "aha, handig". Maar natuurlijk heb ik niet alles gecontroleerd ofzo, ben ook maar een leek in planten. Ken amper mijn eigen planten bij naam haha.