Bacopa Australis het snoeien er van.

nieck , April 11 2012
n
nieck

Dag allemaal,
Een vraag je over de bacopa australis , het snoeien er van juist de bovenste topje in de middel of nog lager ,wat is het beste voor die plant. :frown:

E
Eska

zoals alle stengelplanten, moet je die onderaan snoeien en de top weer plaatsen, zo hoog als je zelf verkiest.

X
Xoffus

Eska":1a6yycyo:

zoals alle stengelplanten, moet je die onderaan snoeien en de top weer plaatsen, zo hoog als je zelf verkiest.

idd,

als je bvb zijscheuten wilt creƫren, kan je snoeien, de onderkant laten staan, en
de top plaatsen. De top (die meestal schoner en voller is) groeit dan goed verder, en de onderkant maakt dan zijscheuten (niet echt zijscheuten, maar 2 takjes die schuin omhoog groeien dan) die je op hun beurt weer kan planten als ze
groot genoeg zijn.

n
nieck

Nu kan ik weer wat verder doen in mijn aquarium .Die ziet er wat wild uit voor het ogenblik,bedankt voor de reacties eskra en xoffus

X
Xoffus

Met plezier... :mrgreen:

Ik zou voorstellen, maak een dagboek aan op het forum en houdt ons op de hoogte? (Y)

n
nieck

Ja ,zal dat wel eens doen,ik wacht nog altijd op mijn zus voor wat meer uitleg en eens voordoen want al dat pc gedoe niets voor mij.En weer een vraagje binnen enige tijd is het weer zover een jaar ouder, ik heb een boek gevraagd over zoet water aquarium .Kan er mij iemand een goed boek voor beginners alles ik( gezelschap aquarium ).

X
Xoffus

nieck":2q8jkvt3:

En weer een vraagje binnen enige tijd is het weer zover een jaar ouder, ik heb een boek gevraagd over zoet water aquarium .Kan er mij iemand een goed boek voor beginners alles ik( gezelschap aquarium ).

Daar was een topic over, tijdje terug:

http://www.aquariumgids.be/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=3601

Misschien kan je deze vragen?

n
nieck

Ok ,dank u zal daar eens voor kijken . (Y)

n
nieck

Xoffus ik heb zo net gekeken naar een filmpje van je rio 125 zie er heel mooi uit dat stuk hout is prachtig . (Y)

X
Xoffus

nieck":281862r5:

Xoffus ik heb zo net gekeken naar een filmpje van je rio 125 zie er heel mooi uit dat stuk hout is prachtig . (Y)

Bedankt :cheesy: , das leuk om te horen.
Steekt misschien wat af tegen al die (grotere) prachtige bakken hier, maar we doen ons best!
(kleine kanttekening: achterwand moet ik nog vervangen)