Dagboek aquarium van Berre83 (juwel rekord 800)

Berre83 , August 06 2012
B
Berre83

hallo,ik ben Berre bijna 30j uit Antwerpen...

ik heb sinds 2010 een juwel record 800 en sinds een 5 tal dagen staat hij terug te draaien vanaf nul.en ik vond het bij deze is tijd mij te registreren bij een aquariumforum...dus bij deze post ik ook wa foto's van hoe men bak eruit zag en hoe hij er nu momenteel bij sta.ik hoop hier ook nog veel dingen bij te leren...want ik wil nu ook graag andere soorten vissen houden dan tot hiertoe...

groetjes,

dit was men allereerste (onervaren) inrichting :)

2de inrichting

2de inrichting bijgewerkt

zo staat het er nu bij.dag 1

dag 2.beplant

week 2

week 3

-
-mich-

Zeer Schoon ingericht!

Welkom btw

Grts michael

E
Eska

Absoluut, als je de eerste inrichting vergelijkt met de laatste is die laatste zoveel natuurlijker. Maar goed, dat vraagt wat ervaring en wat zoeken hé, maar desalniettemin vind ik het zeer mooi. Heel plezant om zien hoe je van een "kleiner" aquarium ook een prachtig biotoop kunt maken!! Benieuwd naar de vissen! :cheer:

s
start2aqua

Welkom op het forum. Aquarium ziet er goed uit! Leuk om een evolutie te zien.

B
Berre83

dank je wel voor de reactie's...vanaf ik een huisje heb komt er zowiezo een grote bak,want das nu ni te doen op men appartement.
maar op zich ben ik wel tevreden van men 80cm bakje :)

B
Berre83

nog wa gesnoeid en bij geplant...en wa verzet

week 3

B
Berre83

ik krijg mijn foto's hier weer ni op...

E
Eska

waarmee werk je? photobucket?

B
Berre83

ik doe da zoals int begin.als je een bericht typt,dan gewoon een bijlage toevoegen...

E
Eska

maar de foto is geüpload in photobucket of iets dergelijk?

Als je dan gewoon rechter muisknop -> afbeeldingslokatie kopiëren -> en dan plakken in het url vakje van het icoontje hierboven.
Zie wel dat de http:// die er staat wordt verwijderd, of dat je er over kopieert, omdat de "http:// "al in de gekopieerde link van photobucket zit.

B
Berre83

me mijn foto's die er al op staan heb ik da zo ni moeten doen zenne...hoe komt dat dan?

E
Eska

Je kan altijd es proberen in 'test'...denk dat het nu weer lukt.

B
Berre83

vandaag 20 kardinaaltjes en 3 corydoras gaan kopen...de eerste nieuwe bewoners sinds mijne nieuwe opstart...

s
start2aqua

Ben geen corydoraskenner, maar is 3 niet wat weinig?

E
Eska

Ja, een Corydoras is een groepsdier, eigenlijk minstens 5 en liefst wat meer...

B
Berre83

ik had er al 6 ;) dus heb enkel de groep uitgebreid...

E
Eska

Perfect!! :lol: welke soort?

B
Berre83

in het begin had ik 5 albino's waar ik er nu nog 3 van heb.dan heb ik 3 paleatus bijgekocht.en dan gisteren 3 arcuatus...dus mits de 3 albino's al lang in mijn bezit zijn verwacht ik niet dat ze nog super lang gaan leven.dan koop ik van die 2 andere soorten er nog 2 bij van elks,wanneer ik geen albino's meer over heb...

B
Berre83

1ste maand

B
Berre83

foto is spijtig genoeg ni zo goed gelukt...