Uitverkoop aquariumwinkel

rudolfke , October 20 2012
r
rudolfke

Aquatalie verkoopt uit! Alles is te koop aan een verminderde prijs. Op de website staan alle artikels die nog in voorraad zijn, evenals de vissen die nog beschikbaar zijn. De winkel zelf is nog open elke zaterdag van 12-18u.
Vertel het voort!

edit mod : ff de link ;) : http://www.aquatalie.be

D
DenDiscus

Leuke tip, dank je wel!

Waar is deze winkel?

r
rudolfke

Ahja, nog vergeten bijzetten. Kerkstraat 19, Hamme.
www.aquatalie.be

E
Eska

DenDiscus" post=51113:

Leuke tip, dank je wel!

Waar is deze winkel?

In Hamme, oost-vl

r
rudolfke

Morgen (zaterdag 1 december) is de allerlaatste uitverkoopdag, zeker de moeite! Overal korting van 50%, en hoe meer je koopt, hoe meer extra korting je krijgt. Koop 2 artikels, krijg 2% extra korting, koop 3 artikels, krijg 3% extra korting, en zo verder, tot een maximum van 20% extra korting. Dat is dan in totaal 70% korting!
Alle vissen aan 20cent per vis, en planten hetzelfde. (op de website www.aquatalie.be kan je de lijst van vissen die nog in stock zijn bekijken).

Zeg het voort!

E
Eska

Al een bestelling doorgestuurd sie! :)

X
Xoffus

Ik ook, alvast mijn Easy Life gamma aangevuld :)

Ik neem aan dat ik voor de betaling nog een aparte bevestiging krijg voor de verrekende extra korting?

E
Eska

ik ook easylife + digitale PH meter

Ja, ik neem dit ook aan, maar toch nog een mailtje gestuurd :)

-
-mich-

ga morgen toch ook eens gaan kijken mss zijn er nog boeken van tanganyika ofzo :D

E
Eska

-mich-" post=52738:

ga morgen toch ook eens gaan kijken mss zijn er nog boeken van tanganyika ofzo :D

vrees er voor : http://www.aquatalie.be/contents/nl/d109.html ;)

X
Xoffus

Al nieuws Mich?

-
-mich-

Ah doeme :p, is er een lijst van vissen te vinden? Als er kleine visjes zijn kan ik ze meenemen voor de alto :D

Welk nieuws xoffus?

Heb de lijst al gevonden

X
Xoffus

Ah, hoe het nu zit met die extra korting? Had gij geen mail gestuurd om te vragen?

-
-mich-

Ahh nee khem daar niks voor gestuurd man, krijgen we extra korting mss :p

X
Xoffus

Juist een mail gehad dat ze gingen nakijken of alles van mijn order nog in voorraad was en mij dan nog de prijs gingen laten weten.

E
Eska

idem :-)