Rosaceus Wilrijk

DenDiscus , October 21 2012
D
DenDiscus

Voor de geïnteresseerden, moest je bij een leuke aquariumclub willen komen waar je mensen met ervaring tegenkomt.
Rosaceus @ Wilrijk is de place to be.

Voor 25€ per jaar ben je lid van onze club en AFBBAT, je krijgt dan elke maand het magazine aquariumwereld en ons clubmagazine thuis opgestuurd.
Tijdens elke bijeenkomst is er voor een kleine prijs zelf samengesteld vlokvoer en bodemtabletten, alsook zelf ontwikkelde plantenvoeding ( vloeibaar )

Er zijn ook regelmatig mensen die plantenstekken meenemen of jongbroed gratis weggeven. We hebben ook jaarlijks een tentoonstelling tijdens de jaarmarkt van Wilrijk.

Elke 2e en 4e dinsdag van de maand komen we samen in kasteel steytelinck aan het steytelinckpark. Mensen die het willen mogen vrijblijvend en gratis eens komen kennismaken.

Grtz heb je vragen stel ze maar :lol:

D
DenDiscus

Beste vrienden,

Nog een groot voordeel als je bij onze club bent, je gaat met je lidkaart van Rosaceus naar zowizoo, je vraagt daar een gratis klantenkaart aan en dan zorgen ze ervoor dat je met die kaart 10% krijgt op de hele aquariumafdeling dat wil zeggen:

- tropische/koudwatervissen
- garnalen,kikkers,salamanders,krabben en kreeften
- alle voeding ook diepvries
- alle planten
- hout, grind, zand, stenen, decoratie
- op de aquariums zelf
- medicatie
- filters, verwarmingen, luchtpompen, CO2, filtertoebehoren, netjes en ga zo maar door.

Als je wil kan je lid worden voor 25€ per jaar en krijg je maandelijks 2 magazines opgestuurd over aquaristiek.
De clubbijeenkomsten zijn heel leuk met regelmatig voordrachten door mensen zoals bijvoorbeeld Wilfried ( hoofd aquaria van de zoo!) maar helemaal niet verplicht als je bv te ver woont.

Maar je geniet dan nog wel van onze magazines en naturlijk die 10% lorrig bij zowizoo, zowat de beste dierenzaak in ht Antwerpse met een heel professionele en uitgebreide aquariumafdeling (Y)

X
Xoffus

Verkopen ze in zowizoo JBL Manado?

D
DenDiscus

Ik denk van wel hoor, das toch die bodem die uit die kleine bolletjes bestaat hè.

Zoals gezegd hebben ze een zeer uitgebreid assortiment JBL

X
Xoffus

Heb hen gemaild en idd ze hebben in voorraad, 10L en 25L :)
Komende weken eens langs gaan se!

D
DenDiscus

Als je lid word krijg je 10% he. (Y)

X
Xoffus

idd verleidelijk, maar 25€ betalen om misschien één of twee keer per jaar naar daar te gaan en zelfs niet naar de vergaderingen
van de club te komen lijkt me beetje overbodig.

D
DenDiscus

Plus 2 magazines per maand behalve in juli en augustus.

N
Nur

Ik wil me wel aansluiten maar ik denk niet of ik op bijeenkomsten aanwezig kan zijn vanwege mijn schema. Is dat nog interessant denk je? Want ik zou natuurlijk wel tijdschriften willen ontvangen :P

D
DenDiscus

Tuurlijk is het interessant,

Zoals ik zei, de clubavonden zijn vrijblijvend, maar wel leuk, er worden regelmatig zelfkweek vissen en planten aangeboden.

Voor de rest heb je 10% bij zowizoo en de 2 magazines.

Van waar ben je?

E
Eska

DD!!! kdacht al dat je opgesloten zat in het toilet in zowizoo :lol:

j
jpjoeyjp2

idd dacht al dat de zowizoo faillet was en je daardoor in de put zat :evil: (kon het niet laten oops )

A
Aquarioot

LOL its alive!!!

N
Nur

Ik ben woon op t'Kiel net naast wilrijk :cheer: ....

X
Xoffus

Onlangs in Zowizoo , zo 5% korting gekregen, waarschijnlijk omdat ik klantenkaart vroeg.

N
Nur

Wat moet ik doen om me aan te sluiten?

X
Xoffus

http://www.rosaceus.be/lidworden/

N
Nur

Ah ok bedankt (Y)

D
DenDiscus

Zowizoo failliet NEVER!!! :lol:

Ze hebben idd een klantenkaart waarme je 5% krijgt op etenswaren maar op al de rest niet. Ben je lid bij ons dan krijg je nog eens extra 10% op de hele aquariumafdeling. :woohoo:
(Y)

D
DenDiscus

De 2e dinsdag van januari is er terug een vergadering, mssn is het dan interessant om eens langs te komen. Dan stelt iedereen zich voor, aquarias enz.

En kan je ineens je lidgeld betalen, dat 25€ bedraagt. Voor meer info kan je me eventueel opbellen. Ik stuur je mijn nr via pm