Corrydoras black venuzuela Update baby's geboren

aquattopia , November 15 2012
a
aquattopia

Vandaag wat eieren kunnen vangen eindelijk de caca's zijn er altijd snel mee weg na 4 x eieren floep weg, nu dus 130 eieren kunnen redden :woohoo:

Deze week komen er dan nog die speciale wonder bladeren in ;)

En binnen paar weken kan ik dus de 40l bak uit de doos opnieuw halen als er veel uitkomen .... :lol:

http://i1064.photobucket.com/albums/u363/andyrapster/SAM_6139.jpg

a
aquattopia

Deze morgen nog wat eieren kunnen vangen momenteel 150 stuks :woohoo: (Y)

s
start2aqua

Wat ga je daar allemaal mee aanvangen? Enfin, veel plezier ermee.
Toch even dit: wordt dit een apart aquarium? Anders is mijn mening dat dit niet echt thuis hoort in "aquarium dagboek"?

a
aquattopia

Ik ga mijn 40l bakje moeten bovenhalen he binnen paar weken dus voorlopig de kweek opvolgen... ;) als die allemaal gaan uitkomen en ik ze moet opbrengen dan zal ik wel moeten he :lol:
Wat ik ermee ga aanvangen? ze zullen snel genoeg weg zijn hoor Eska had nog mensen die er om vroegen en hier bij mij in de buurt kunnen de shops amper eraan geraken dus...

ps: mijn vrouw heeft nog eens 30 eieren gevangen juist en vrouwtje is nog bezig :woohoo: als dit zo door gaat...

En 1 van de dagen verwacht ik pakje aan huis van aquarioot :-)

(Dus hierbij u mening geblokt! start! :evil: )

s
start2aqua

Allright! Succes ermee. Hopelijk kan je er veel overhouden, gezien er zoveel vraag naar is.

A
Aquarioot

Jawadde, das al een mooi nestje e :cheer:
Veel succes met de opkweek

PS uw pakje is verzonden :)

X
Xoffus

Succes ermee! Wanneer gaat de webshop open? :)

E
Eska

Ja, tzijn straffe madammen ze, ze zullen nog afleggen :P

Veel succes! zal ik met veel plezier volgen ;)

a
aquattopia

Vandaag pakje ontvangen tx aan aquarioot voor de snelle aan huis levering :P

heb dan ook direct een blad in het kweekbakje gehangen :lol:

N
Nightelven

Wow, dat zijn er inderdaad ook wel genoeg haha.
Ik hoop ook dat je er veel mag overhouden, zal hier ook wel blijven volgen.
Succes! (Y)

a
aquattopia

Deze morgen de eerste 5 baby's :woohoo: en deze avond zit ik al tussen de 25 a 30 baby's ze zijn vlug om te tellen :P

A
Aquarioot

Leuk, hopelijk mogen het er nog 180 worden e :)

E
Eska

schitterend, gaat vlot! :lol:

a
aquattopia

Al +- 50 baby's kunnen tellen heb wel al gezien dat niet alle eieren bevrucht zijn maar ben al heel blij :woohoo:

http://youtu.be/auXpw7AGlyE

A
Aquarioot

Das al een mooi aantal. Veel succes met het grootbrengen en dat de rest ook snel mag uitkomen (Y)

a
aquattopia

Hey is even geleden heb het druk en ook met de baby's :)

Ik heb dus rond de 50 baby's die goed uitgekomen zijn had pak eieren alleen jammer dat er veel niet bevrucht waren, bijna geen schimmel dus wat ook goed was.
Dus voor de eerste keer eieren van de blacks kunnen redden en 50 tal is niet slecht he (Y) :lol:

zal zo snel mogelijk filmpje maken, ze doen het goed en krijgen elke dag cyclops

-
-mich-

Amai dat is zeker niet slecht !

E
Eska

Inderdaad niet!! dat is een heel mooi aantal op groot te brengen!! (Y) benieuwd naar de foto's :P

a
aquattopia

Paar dagen geleden weer 60 tal eieren kunnen vangen (mijn vrouw :lol: ) en ja hoor weer stuk of 50 baby's erbij staan nu al 2 kweekbakjes :woohoo:

A
Aquarioot

Leuk nieuws :cheer:

Hoe is het met de vorige kroost ?