foto van de week : algemeen

Eska , December 27 2012
E
Eska

Jouw foto die prijkt op de forum index pagina! Blijf de camera's bovenhalen en wie weet word je geplaatst :cheer:

Regels :

Je mag 1 keer stemmen. Niet stemmen op jouw eigen foto indien die genomineerd is. Iedere week worden er 4 foto's genomineerd ;)

De foto van de week wordt op maandag geplaatst ( en blijft staan t.e.m. zondag), samen met de 'nieuwe' nominaties. De nominaties lopen dan ook de zondag af.

De eerste nominaties :

foto 1 : een totaaltje van het aqua van w3bb3r

http://i860.photobucket.com/albums/ab162/steba3000/27-12-20129-19-04_zps7e7feb0d.jpg

foto 2 : "garnaal en slakken" van Knorrieleen

http://i860.photobucket.com/albums/ab162/steba3000/27-12-20129-25-07_zps12efd207.jpg

foto 3 : De calvussen in de tangabak van Disco

http://i860.photobucket.com/albums/ab162/steba3000/27-12-20129-29-06_zps4fd739cf.jpg

foto 4 : De L-nummers van Xoffus

http://i860.photobucket.com/albums/ab162/steba3000/27-12-20129-30-46_zps6b782319.jpg

Graag jouw stem in de poll bovenaan.
Wie wenst anoniem te stemmen kan zijn stem ook met een pm naar mij sturen ;)

s
start2aqua

Je kan dan eigenlijk op je eigen foto stemmen? :)

X
Xoffus

yep,
is er geen deontologie da ge ni op uw eigen stemt?
lol

A
Aquarioot

Kan maar 1 keer stemmen :)

E
Eska

Mijn hoofd!! mijn hoofd!! :P

Ja, je kan op uw eigen foto stemmen...dan ga je tenminste nie af met 0 stemmen :lol:

Allé,, stem dan één keer en als je wel wil twee keer stemmen, pm mij en ik hou dat bij.

Ist goe? :silly:

A
Aquarioot

1 keer stemmen vind ik genoeg ze :lol:
Wou het gewoon melden dat het niet lukt 2 keer te stemmen

E
Eska

Ja op zich wel...allé, nieuwe regels : één keer stemmen en NIET op jezelf stemmen als jouw foto er tussen zit ;)

k
knorrieleen

Gestemd, en niet op mijzelf :)

-
-mich-

Leuk zo een foto wedstrijdje stefaan, mijn stem is ook uitgebracht bij deze

E
Eska

Is er iets met de poll gebeurd???? ik zie nu maar 3 stemmers meer staan, waren er al 10!

A
Aquarioot

Das raar :huh:
Bij deze opnieuw gestemd :)

D
Disco

Ikke ook, opnieuw gestemd.
En neen, niet op mezelf! ;)

k
knorrieleen

Ook opnieuw gestemd

neujensl

oeps foutje gemaakt ...
Stemmen gereset ... de "wijzigen stem" knop die blijkbaar niet vertaald was geprobeerd ...
En op foute knop gedrukt die alleen mods hebben ...
Foto 2 stond aan kop dus ga ik deze als foto van de week zetten ...
ff kijken waar die best in de lay-out past

neujensl

Voila ... Daar staat de Foto van de week
én in een slideshow de nominaties ...

Dit 2de alleen wanneer je ingelogd bent ... Anders kan je er ook niet op stemmen ...

Nog even met Eska afspreken welke vierde foto er bij kan/mag ...
Want hij is er uiteindelijk mee gestart ...

Vanaf maandag dan nieuwe votes ?

E
Eska

Nog es wat meer duidelijkheid over de regels en de nominaties, want nu is het allemaal een beke snel gegaan :)

Iedere maandag zal ik vier foto's nomineren. Die komen dan in de 'slideshow' naast de foto van de week.
Omdat de poll nu foto 1 en 3 als de foto's met de meeste stemmen geeft zal ik deze keerdeze twee foto's opnieuw nomineren en twee nieuwe. Het is wel de bedoeling dat er elke week VIER NIEUWE foto's worden genomineerd.

De foto van de week wordt dan op maandag geplaatst ( en blijft staan t.e.m. zondag), samen met de 'nieuwe' nominaties. De nominaties lopen dan ook de zondag af.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is? :cheer: Maandag 31 dec. verschijnen de volgende nominaties ;)

Proficiat aan Knorrieleen trouwens! ;)

En bedankt voor jullie enthousiasme! (Y) (Y)

k
knorrieleen

Blij om genomineerd geweest te zijn, en foto van de week gehaald te hebben (ook al was het door een foutje ;) )

A
Aquarioot

Proficiat Knorrie! ;)

-
-mich-

Ik vind de foto op niet veel trekken eigelijk(niet knorreleen haar schuld) de foto valt gewoon veel te klein uit vind ik, en haalt gans de layout naar de klote op men tablet, weet niet of er nog mensen zijn met dit probleem.

neujensl

Over formaat zal wel weer veel gezeurd worden .. te klein te groot , te opvallend , niet opvallend genoeg ...
op de foto van de week kan je klikken en dan wordt die in apart venster groter geopend ...
Met verkleinen van "venster" zou de foto zich ook moeten aanpassen ...
Maar met tablets en al die mobiele toestanden weet je nooit ...
Ik ga es proberen ze boven aan de pagina te zetten ... Who knows ...