aankoop van achterwand

rudy , January 04 2013
r
rudy

Ik heb dan toch maar besloten om te stoppen met mijn achterwand zelf te maken .
Ten eerste niet zo gemakkelijk ,en ook niet zo goedkoop (isimo,tegellijm,epoxyhars, verf en natuurlijk de tijd dat men er moet insteken) maar veel respect voor de mensen die het toch hebben gedaan .
Nu mijn vraag ik heb wat rond gegoogeld en denk bij akwa line een mooie achtergrond te hebben gezien.
Welke soort achtergrond zou het best passen bij een gezelschapsaquarium passen(root,amazone,rock of standaart).
Wie kan mij helpen mijn twijfel te doorbreken .
dank bij voorbaat :) oops

E
Eska

Het hangt er een beke van af : als je bv. hout in uw aquarium hebt liggen, zou ik voor de root of de amazone gaan, de 'rock' en ' thin' is een stenen motief, en dat vind ik persoonlijk beter passen in een tanga of malawibak.

Ik heb de root nog gehad en het is een zeer mooie achterwand. Ik had hem wel gewoon in het water gezet ( akwaline achterwanden zijn zwaarder dan water) maar de vissen en garnalen zaten er achter :dry: . Ik zou toch opteren om die te kitten en zeker zorgen dat de zijkanten dicht zijn.
Een ander 'probleem' was dat de maten ( ondanks de info op de site) niet correct waren. De achterwand was te groot en die snij je niet zomaar af, je hebt er echt een dremel voor nodig ;)

r
rudy

Dat heb ik ook gezien maar mijn juwel aqaurium is binnenmaat 98,5x39x39 en de achterwand is 96,5x36 ;)

E
Eska

Wel, dan zeker de zijkanten dichtkitten :cheer: