Easy Life producten !!!

Disco , January 07 2013
D
Disco

Hallo,

Na overleg met "Eska" het volgende:
Voor de gebruikers van deze producten, en die zijn er hier zeker, heb ik een prima en voordelig voorstel te doen.
Het gaat namelijk over een grote gezamelijke aankoop van 3 Easy Life producten, nl "Profito" - Carbo - Ferro.

Ik heb namelijk een webshop in Duitsland gevonden, waar we eventueel echt een goede aankoop zouden kunnen doen.
Ondanks de "verzendingskosten" ten bedrage van € 12.90, loont het zich nog.

Ik ga trachten hieronder, aan de hand van een kleine berekening, dit duidelijk te maken.

Zoals jullie kunnen zien, hebben we van beide producten 10 Liter.
Indien we nu bv. met tien zouden aankopen, dan heeft elk een Liter van beide producten voor:
€ 225,89 : 10 = € 22,589

Ter vergelijking: Zooplus.nl:
Profito moet je al 2 x 500ml kopen aan € 8,95/500 ml =€ 17,90
Carbo, bestaat in 1 liter verpakking =€ 16,95
Samen dus voor: € 34,85

Een verschil van: € 34,85 - € 22,589 = € 12,261

Ook de Easy Life FERRO is de moeite om mee te bestellen:
Een bus van 500 ml komt op €5,99 !!!

De Easy Life FERRO bestaat bij Zooplus, niet in 500 ml verpakking!
Voor 250 ml betaal je hier: €4,79
Dus 2 x 250 ml kost je hier: € 9,58 !!!

Ook hier toch ook nog een winst van: € 9,58 - € 5,99 =€ 3, 59!

Niet te versmaden, een goede bodembedekking, is hier ook gunstig:

De webshop waarover ik het hier heb is: http://www.zooroyal.de/
Ga zelf maar eens op zoek naar nog eventueel andere benodigdheden, die je zou kunnen gebruiken.
Deze kunnen dan ook bij een eventuele gemeenschappelijke aankoop extra besteld worden.

Ikzelf ben bereid om een eventuele bestelling te groeperen, te bestellen en de betaling voor te schieten.
Levering zal bij mij in Sint-Truiden gebeuren.

Hoe geraken de bestelde artikelen dan bij de deelnemers?
Zoals ik reeds aan "Eska" voorstelde, we zoeken ergens een centraal punt om samen te komen.
Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen en eerst eens kijken of er liefhebbers zijn om hieraan deel te nemen.

In bovenstaand voorbeeld ga ik uit van 10 geïnteresseerden (was gemakkelijk), mogen er ook meer zijn.
Ikzelf ben al een afnemer, nu is het aan jullie.

Vriendelijke groetjes,

Disco.

A
Aquarioot

Interessant voorstel (Y) , maar voorlopig ben ik voorzien. Easycarbo gebruik ik trouwens niet

s
start2aqua

Ik pas ook, daar ik carbo niet gebruik en ga beginnen testen met esha pro-phyll als plantenvoeding ipv profito.
Daarnaast ben ik gebruik van easylife VFM ook aan het afbouwen om dus enkel met zuiver leidingwater te gaan werken.