Online winkel voor aquascape...

Eska , January 31 2013
E
Eska

http://www.azaqua.nl/

Interessant voor stenen, hout,....

N
Nightelven

die derde en vierde scape op die voorpagina.... *drool*

l
len

Eska gij zijt mijn held, das de eerste online shop benelux me ADA gerief (Y) thanks
weet je ook iets over de betrouwbaarheid?

E
Eska

schijnt zeer betrouwbaar te zijn Len, zelfs de stukken steen zijn precies zoals afgebeeld (Y)

B
Berre83

dus als 5 man die zelfde steen besteld,hebben ze alle 5 dezelfde ofwa :D

E
Eska

er is er altijd maar één..je zal zien staan : waarschuwing, laatste item op voorraad ;)

B
Berre83

had het nog ni gezien :D dan ist te hopen dat er ni 5 mensen die zelfde steen op dezelfde moment bestellen he :P want wie krijgt em dan :P

D
Disco

En wat als het bestelde, niet voldoet aan je verwachting (cfr; foto van de site) ??
De leveringstermijn, is toch ook een beetje ... vaag... niet?
1-14 dagen???

Verzendingskosten (Belgie) €9.95 oplopend met €0.60 per kilo ... een steentje minder of meer, ... ???
Hoe berekenen ze de prijs (die je op voorhand moet betalen) als jij zelf het gewicht niet kent?
Er is steeds een "marge" van ongeveer, plus minus 0,4/0,5 Kg!!!

Wie garandeert ons dat we bv; "het gewicht" in stenen krijgen, waarvoor we op "voorhand moeten betalen?
Wat als dit "substantieel" verschilt?

Ik weet het wel, zo is er altijd iets!
Je moet ergens vertrouwen hebben, maar dat is het hem juist, met nieuwe LFS!

Bij de ene valt het mee, en bij nen andere valt da dik tegen!!!!!!!

l
len

tja disco idd een beetje vertrouwen hebben, als ik planten bestel, weet ik ook nie hoe groot 1 "bosje" gaat zijn e, als zij der 3 stengeltjes in stoppen hebben ze mij ook liggen. online bestellen is altijd een groter risico omdat je het product dat je koopt niet kan 'zien'. afgaan op bevindingen van mede-aquarianen is de boodschap.

A
Azaqua

Hallo allen, ik kwam deze post tegen en zou graag op jullie vragen en opmerkingen willen reageren.
Ter inleiding is onze webshop sinds enkele maanden gestart met als doel om aquascape producten te kunnen leveren in Nederland en België van hoge kwaliteit. Kwaliteit staat boven kwantiteit en daarom is onder andere onze hardscape per stuk te bestellen en staan van ieder product 4 foto's online waarop bijvoorbeeld de steen, hoe klein of groot ook, van verschillende hoeken te zien is.
Wij hebben grote ambities en hopen deze in de komende jaren waar te maken. Graag zouden we willen reageren op de opmerkingen geplaatst in dit topic:

len" post=55147:

Eska gij zijt mijn held, das de eerste online shop benelux me ADA gerief (Y) thanks
weet je ook iets over de betrouwbaarheid?

Wij zijn een full service webshop en zullen alles in het werk stellen om onze klanten tevreden te stellen. Bij twijfel, vragen of opmerkingen kunt u altijd contact opnemen via ons contactformulier en helpen u graag verder.

Berre83" post=55157:

dus als 5 man die zelfde steen besteld,hebben ze alle 5 dezelfde ofwa :D

Berre83" post=55167:

had het nog ni gezien :D dan ist te hopen dat er ni 5 mensen die zelfde steen op dezelfde moment bestellen he :P want wie krijgt em dan :P

Iedere steen kunnen we maar 1 keer verkopen. De stenen zijn door meerdere mensen in hun winkelwagen te doen, maar de persoon die als eerste de bestelling daadwerkelijk bevestigd zal de steen kunnen bestellen. Na de bevestiging van de bestelling zal de steen zijn "uitverkocht".

Disco" post=55168:

En wat als het bestelde, niet voldoet aan je verwachting (cfr; foto van de site) ??

Producten die niet aan de verwachting voldoen kunnen worden geruild. De verzendkosten om de producten terug te sturen nemen wij niet voor onze rekening. En producten die in het water hebben gelegen kunnen wij ook niet terugnemen. We doen ons best de producten van zoveel mogelijk informatie en foto's te voorzien, om teleurstellingen te voorkomen. Mocht er toch iets niet naar wens zijn met een bestelling, is het zaak dit zo snel mogelijk aan ons te melden en zullen we werken aan een oplossing.

Disco" post=55168:

De leveringstermijn, is toch ook een beetje ... vaag... niet?
1-14 dagen???

Dat klopt. Producten die wij op voorraad hebben, kunnen wij direct leveren. Aquaria en meubels en andere producten die wij niet op voorraad hebben moeten wij bij onze leverancier bestellen. Tussen het bestellen, verzenden, en leveren aan de klant, kan een ruime tijd tussen zitten (en is het wel op voorraad bij de leverancier?). Vandaar dat we dit ruim aanhouden. We doen uiteraard ons uiterste best om producten zo snel mogelijk te leveren. Als de levertijd langer in gebruik neemt dan verwacht, zullen we de klant hiervan altijd op de hoogte stellen.
Daarbij is het bij ons momenteel alleen mogelijk om te betalen via een bankoverschrijving. Het betalingsverkeer tussen banken kan helaas ook wat tijd in beslag nemen en soms ook zelfs enkele dagen duren. Hier hebben wij geen invloed op en wij kunnen de order niet eerder verwerken dan dat wij de betaling op onze rekening hebben ontvangen.
Mocht u twijfelen kunt u altijd contact opnemen via ons contactformulier voor informatie over de levertijd van een bepaald product.

Disco" post=55168:

Verzendingskosten (België) €9.95 oplopend met €0.60 per kilo ... een steentje minder of meer, ... ???
Hoe berekenen ze de prijs (die je op voorhand moet betalen) als jij zelf het gewicht niet kent?
Er is steeds een "marge" van ongeveer, plus minus 0,4/0,5 Kg!!!

Wie garandeert ons dat we bv; "het gewicht" in stenen krijgen, waarvoor we op "voorhand moeten betalen?
Wat als dit "substantieel" verschilt?

Bedankt voor deze opmerking en we gaan zorgen dat de verzendkosten marge duidelijker vermeld wordt bij onze verzendinformatie.

Onze stenen plaatsen wij in gewichtsklassen per stappen van 500 gram.
0-500,500-1000,1000-1500,1500-2000 enzovoort, omdat dit voor ons in het systeem het meest overzichtelijk werkt. In de prijsklasse van 1000-1500 gram kan het dus voorkomen dat een steen 1010gram is, maar ook 1490gram. We maken zelf niet graag een vergelijking met andere winkels, omdat iedereen het weer verschillend doet, maar bij de LFS wordt wellicht afgerond per kilo en dan is het ook maar de vraag of die weegschaal in de winkel net zo veel aangeeft als die bij u thuis.
Na het product in de winkelwagen te plaatsen wordt het verzendgewicht automatisch in de winkelwagen aangepast en berekend.

Wij doen ons best om van onze webshop een succes te maken. Onze mening is dat dat alleen mogelijk is door tevreden klanten en goede producten. Uw mening wordt zeer op prijs gesteld, zodat we kunnen werken aan verbeteringen. Daarbij kunt u bij ons altijd contact opnemen voor advies of informatie. We helpen u graag aan informatie en goede producten!

E
Eska

Hartelijk dank voor deze info!!

A
Arista

Even over de webshop Azaqua.nl dan maar.

Dit weekend "The book of ADA" besteld en het ADA moss cotton.
Zaterdag besteld en dinsdag is het paketje afgeleverd. Dus snel was het zeker en vast! Ook werd ik goed op de hoogte gehouden hoe ver ze stonden met mijn bestelling. De betaling verliep via een gewone internationale overschrijving dus geen gevaar van je visa of MC nummer te delen.
En er zat een leuk reclame bladje bij over de 20e verjaardag van ADA met allemaal limited edition aquascaping spul.

Ik ga er zeker nog bestellen omdat het de enige webshop is met ADA spullen die ik vond in de benelux.

Ah ja en de "The book of ADA" is zeker en vast een aanrader voor de ADA liefhebbers en aquascapers. Het is eerst en vooral een grote cataloog van al hun spullen en er staan wat scapa's in uitgelegd stap voor stap, hoe een bak op te starten van het 1e tot het laatste van water verversen tot filtermedia etc etc.
Voor de niet ADA liefhebbers die gaan het gewoon zien als een cataloog van 9.90€
Groeten Nick

y
yowsaman

net een mooi stuk spiderwood besteld bij deze winkel.

ben eens benieuwd. was het stuk dat ik nog zocht voor in men aqua.

Spongebob

Nightelven" post=55143:

die derde en vierde scape op die voorpagina.... *drool*

Weet per toeval iemand welke visjes dat zijn op die 5de foto ?

D
Disco

Als je dit bedoeld - ik klik dus op het vijfde bolletje - dan vermoed ik dat het "Puntius Denisonii's" zouden kunnen zijn.

Die visjes met de rode streep:
http://www.hobbykwekers.nl/vissendatabase/azie/612-puntius-denisonii

Indië, Zuid-Oost Azië ... dus niet biotoop gericht, als je ze wil voor je ZA- bakje! :lol: :lol:
(Heb ik net ook gelezen).

Groetjes "Clio.." ??? :whistle:
Van "Cana ...." ??? B)

Spongebob

Zonde, want zijn mooie visjes...