Gezelschap aqu 3.08L 0.68D 0.74H 12MM

nieck01 , February 06 2013
n
nieck01

Dag iedereen

Ik ga een poging doe on er een gezelschap aqu van te maken. Hem een 2 leven in te blazen, het zal mijn veel tijd en € vragen. Maar ik wist dat op voorrand.Wij zijn hem gaan op hallen in Balen met 5 collega's 2 uren door en 2 uren terug ,het is een zware jongen :sick: . Voor het ogenblik staat hij te wachten in onze tuin, om eens flink onderhanden genomen te worden .Vroeger zat er een Premium arowana en nog ander groten vissen in, die eerst werd te groot en zou naar de zoo van Antwerpen zijn verhuist .

A
Aquarioot

Jawadde serieus bakske

Ben benieuwd naar het vervolg ;)

-
-mich-

Ne arowana is ook wel een prachtbeest vind ik :D, benieuwd wat je er van gaat maken nick

l
len

dit ga ik zeker volgen! ik ben benieuwd :cheer:

X
Xoffus

Serieuze bak! Kan weer één van onze pareltjes worden

D
Disco

Welkom, "Nieck01",

Fotookes van da "bakske", zelfs nu dat hij in de tuin staat!
Kunnen we er ons al eens aan vergapen.

Er staat geen emoticon voor "jaloers"! ;)

G
Greg002

Hier ben'k wel benieuwd naar :D! Succes ermee!

n
nieck01

Dag iedereen
Ben aan het kijken om wat foto's te posten hoe groot mogen ze zijn ?

l
len

nieck01" post=55378:

Dag iedereen

om fotos in een forumbericht te zetten moet je ze elders uploaden bv. tinypic.com en daar kan je bij formaat "message board" kiezen, wanneer hij geupload is kan je de link voor forums kopieren en hier in je bericht plakken

n
nieck01

Ja die foto's het gaat niet . Zo ik ben vandaag wat gaan rond hangen bij poisson d'or , heb daar 10l sera siporax zien staan voor 119,70 € . Denk dat ik het ga proberen met lava stenen, in de onderfilter dat moet toch ook gaan is ook zeer poreus . denk dat ook heel wat minder gaat kosten dan die sera siporax .

n
nieck01

Ja idd een Arowana zijn zeer mooi vissen mich ,naar ik persoonlijk zie graag school vissen ( smaak & kleur hé ).

E
Eska

de foto's op facebook : rechtermuisknop : afbeeldingslokatie kopiëren ( in firefox) -> dan klik je op het icoontje 'afbeeldingslinks' hierboven ( 5de van rechts) en plak ze in de url.

G
Greg002

nieck01" post=55409:

Ja die foto's het gaat niet . Zo ik ben vandaag wat gaan rond hangen bij poisson d'or , heb daar 10l sera siporax zien staan voor 119,70 € .

http://www.koopjeskrant.be/sera_siporax_15_mm_80_liter_zd35729581.html
tegengekomen, misschien een idee?

Nog eens rondgekeken en kwam op: http://www.gdkoi.nl/a-27032208/sera-siporax/sera-siporax-15mm-10-liter/
Ook heel wat goedkoper.

http://www.ebay.nl/itm/Sera-Siporax-Pond-50-Liter-Filtermaterial-Filtermedium-Koi-Teichfilter-Filter-/160950282247?pt=de_haus_garten_tierbedarf_fische&hash=item2579626807#ht_1713wt_802

En kan nog wel wat doorgaan.. ^^

A
Aquarioot

nieck01" post=55409:

Ja die foto's het gaat niet . Zo ik ben vandaag wat gaan rond hangen bij poisson d'or , heb daar 10l sera siporax zien staan voor 119,70 € . Denk dat ik het ga proberen met lava stenen, in de onderfilter dat moet toch ook gaan is ook zeer poreus . denk dat ook geel wat minder gaat kosten dan die sera siporax .

Sera siporax is idd heel duur
Ik heb quasi hetzelfde gekocht bij poisson dor van eheim kostte iets van 30€ voor 5L, groot verschil met de prijs van siporax en is hetzelfde van uitzicht en werking

Om foto's te plaatsen kan je eventueel eens gaan oefenen in het 'testtopic' e

neujensl

je kan ook hier bestnden opladen hoor ... Ik zal es kijken hoe groot die mogen zijn ...

X
Xoffus

nieck01" post=55378:

Dag iedereen

640x640 is het meestal,
600x800 gaat ook dacht ik en zoals Len al zei, als je 'message boards' kiest komt het meestal op het juiste formaat.

Ik gebruik altijd imageshack.us.
Voordeel is, zij hebben een uploader die je op de pc kan installeren en waarmee je meteen verschillende bestanden kan uploaden van op de pc en je hebt meteen duidelijk de links.
Snel en gemakkelijk!

n
nieck01

Onder filter, inox onderstel,en aquarium

l
len

das een ferme! ik zou wel weten wat er in te houden :woohoo:

n
nieck01

Ja zeg dat wel is idd een ferme bak. Heb mij wat bezig gehouden naar het opzoeken van vis voor er in te doen , t'is nog wat vroeg naar ja nu heb ik tijd ,naar moet nog verder uitkijken of die samen horen .
1: Kardinaal tetra
2 : Kegelvlek barbeel
3: Corydoras aruatus
4: Glasmeerval
5: Roodneus zalm
6: Bijengarnaal
7: Japonica garnaal
8:Epolzeorhynchus siamensis
Deze vissen heb ik nu in mijn meterbak ,die ga ik verhuizen .
De nieuwe vissen die ik graag zou houden zijn.
1:Zilver tetra
2: Het blouwoogje (normani) ? ik heb ergens gelezen dat die vis niet zeer lang leeft is dat juist ?
3:Pterophyllum
4: Bijlzalm
5:hyphessobrycon bentosi rosaceus
6: Pseudepylatys annulatus
7: Hemigrammaus hyanuari
8: Kiezer tetra
9:Nannostomus espei
Zo denk dat voor een eerst zoektocht het al wel is .

j
jpjoeyjp2

mooie vissen dacht wel dat aangezien je zon monsterbak toch een vrij groot monster(grote vis) in zou stoppen ook
:lol: maar dat zou ik doen :cheer: veel geluk ermee