Septaria porcellana

Nightelven , February 24 2013
N
Nightelven

Zou het kunnen dat er zo een babyslak van de Septaria porcellana meegkomen is met een bosje nieuwe planten?
Gisteren zag ik zo een slakje zitten op een stukje hout in mijn nano. Was echt nog mini en doorzichtig, maar wel met zo een "halve mossel" schelp ipv rond / gedraaid of whatever.

neujensl

Dat zou best kunnen .. slakken komen wel vaker mee je bak in met plaatsen van planten

A
Aquarioot

Slakken komen meestal mee planten mee dus is goed mogelijk dat het eens een 'specialeke' is. In ieder geval beter dan poelslakken die meekomen e :lol:

N
Nightelven

Zwijgt er mij van lol. Er zit een poelslak in ook. Maar kga ze maar laten zitten, het is toch niet in mijn grote bak.
Zoveel planten van bij APO, en nooit geen slakjes gehad. Nu ga'k effe rap in de Lima Fauna achter waterpest voor de nano en bam! kem prijs.
Ach ja, de babyviskes vinden het niet erg en als ze wat groter zijn zal het rap gedaan zijn met die slak :evil:

A
Aquashoponline

Kan niet van de septaria porcellana zijn omdat deze brakwater kwekers zijn.

t
tsjarishe

moest het toch zo een zijn,... ik heb de mijne moeten betalen jij hebt hem gratis gelukzak

N
Nightelven

Denk niet dat het zo 1 is. Heb er al meerdere gespot en die dingen groeien precies niet.

Wel heb ik al een kleintje van mijn Tylomelania slakken :cheer:

t
tsjarishe

Grtz daarmee,