Gezelschap aqu Defish 100x40x40

nieck01 , February 24 2013
n
nieck01

Nu wij toch bezig zijn eens een dagboek maken van mijn gezelschapsaquarium. Het is een Defish 100 x 40 x 40 .
De filter is een Cristal Profi e900
Co² is een Proflopa ph control

neujensl

Ik ben benieuwd !

z
zoetwatersteven

Ik ook :P

A
Aquarioot

Benieuwd naar de foto's :cheer:

-
-mich-

pictures please :p

n
nieck01

Sorry mensen het heeft wat lang geduurd,het word weer zeer druk op het werk .Snel wat foto's van mijn meterbakje.

E
Eska

Prachtig Nick!! héél mooie Crinum natans heb je daar staan :blink:

A
Aquarioot

Mooie foto's (Y)
Niet alleen de crinum die mooi staat trouwens (Y)

B
Berre83

mooie foto's!

k
knorrieleen

mooie foto's, en idd, die plant staat er mooi bij!

s
stefaan01

ook van mijn kant : mooi

n
nieck01

Dank u ,
Ik zie zeer graag planten in een aquarium en doe al wat mogelijk is om ze goed te houden .Die Crinum Natans heb ik gekregen van mijn zoon ,komt van Menen de winkel waar hij werkt .Moet daar weg uit de aquarium, werd heringericht.was vroeger veel groter .

n
nieck01

Dag iedereen ,
Het is mij op gevallen dat ik een Rasbora-Heteromorph heb,die zeer dikker is dan de rest , wat zou dit kunnen zijn, kan wel geen foto van maken fototoestel is maar een kleintje.

z
zoetwatersteven

Inderdaad hele mooie foto's.

E
Eska

Ofwel is het een vrouwjte met eieren, ofwel is het buikwaterzucht, maar dan zouden de schubben moeten openstaan

n
nieck01

Hopelijk zijn het eieren ,alles het buikwaterzucht is zou hij al lang moeten dood zijn, t'is al meer dan een week dat hij zo ronde zwemt, verder ziet hij er goed uit.

n
nieck01

Vandaag heb ik het onderhoud van de aqu gedaan snoeien & wat heringericht ,tijdens het snoeien heb ik een 10 jonge bijtjes gespot . Ik wist niet dat ik er zo veel had zitten ,t'is altijd leuk om te zien die kleine kerels .Wat minder leuk was is het weg doen van een vis met buikwaterzucht . :(

neujensl

raar dat de titel hier en daar veranderde nieck ...
Ik heb wat dingen geherorganiseerd ( extra categorie voor foto van de week ) maar of dit er iets mee te maken heeft ?
Hou het even in het oog ...
Ook de anderen als ze iets posten !!!
Bedankt voor de melding

n
nieck01

Alles is nu weer in orde Neujensl.

n
nieck01

Eindelijk wat tijd gevonden voor wat foto's. Wat gesnoeide en heringericht.