Juwel rio 180

-mich- , March 20 2013
-
-mich-

Ik zoek dus een juwel rio 180 of iets in die maten, maar zeker niet kleiner dan 1 m op 40 cm diep, liefst met meubel en lichtkap, tis voor de multies een grotere bak te geven, en een nieuw tanganyika avontuur op te starten

-
-mich-

Een aquatje van 1 meter op 40 diep maakt nie uit van wa merk ze, tis om in de living te zetten, iemand die nog een bakje heeft staan :(

A
Aquarioot

Niets op 2ehands of kapaza?
Als ge even geduld hebt zult ge er wel 1 vinden binnenkort, die passeren toch regelmatig

-
-mich-

Ja er passeren er grnoeg ze, maar de prijs man, in holland vragen ze 100 euro en hier 200 a 300 XD, maar in holland ist wel ver rijden maja ik zie nog wel :p, elke dag da internet afschuimen :p

A
Aquashoponline

300? daar heb je het al bijna nieuw voor.

-
-mich-

Idd heb er 1tje gevonden maar met lichte krassen, maar als er water inzit zie je het nie zeggen ze, tis 1 van 1m op 50 cm diep en 60 hoog

A
Aquarioot

-mich-" post=57490:

Idd heb er 1tje gevonden maar met lichte krassen, maar als er water inzit zie je het nie zeggen ze, tis 1 van 1m op 50 cm diep en 60 hoog

Ja lichte krassen vallen meestal niet zo op, tenzij je er met je neus op zit te kijken

Succes met je nieuwe aankoop (Y)

-
-mich-

Morgen gaan we om een cayman 110 richting nederland :D

-
-mich-

Vandaag staat de cayman thuis, niet goed gekeken naar het glas, ik kom thuis steek het glas aan, aqua staat bomvol krassen :(, juist de achterkant staan er minder op, dus ga ik de bak omdraaien zoda ik ze minder zie pffff dees is echte ne klote dag nu ze

E
Eska

pfff das inderdaad minder!! :( Draaien idd dan als da beter is, maar leuk is anders hé

-
-mich-

Echt he pffff, kreeg ik er nog ne grote meerval bij en wa corys daar moek dan ook nog vanaf geraken

D
Disco

Allez "Mich", dat kan toch niet door de beugel hé!!!
Als ik het goed begrijp is dit een "tweedehands"?

Ik zou diene "pee" eens een deftig mailtje op zijn kot sturen!!!
Zoiets vermeld je toch klaar en duidelijk in je aanbieding en zeker als je er een niet onaardige afstand moet voor rijden!

Anderzijds, ... ook een beetje je eigen schuld.
Altijd deftig controleren of het aangebodene aan je verwachtingen voldoet.

Natuurlijk vind ik het sneu voor jou, dat je er mee zit nu.
Dan maar het beste er van maken zeker?

-
-mich-

Tuurlijk heb ik direct een mail gestuurd, hij heeft het pesproken dan met zijn vrouw en ik ga sebiet nog om een 70 literbakje dat hij had staan, en dat kreeg ik dan ter compensatie, maja van de ene kant is dit natuurlijk heel vriendelijk van diene mens om het zo te regelen, maar van de andere kant, er was dijdelijk gezegt geen krassen, en het is idd men eigen fout ook ze disco, maar ga er wel het beste van proberen maken, straks al eens gaan zien voor een paar grote stenen voor in de aqua, en al vollop een bestand aant het bedenken :D

Zou graag de treto ook houden maar weet niet of deze zou samen passen met nog een calvus erbij