Diepvriesvoer: merk ?

Aquashoponline , March 21 2013
A
Aquashoponline

Omdat wij al een tijdje denken om ook diepvriesvoer aan te bieden aan de klanten zijn we nu aan het rondkijken welk merk we zouden verkopen?

1.Wie heeft goed of slechte ervaringen met een bepaald merk?
2.Welke diepvries voeders worden gekocht?
3.Eventueel ook de aankoopprijs voor wat u koopt.

Graag reacties.
Tnx

Gr Koen

A
Aquarioot

Aquashoponline" post=57126:

1.Wie heeft goed of slechte ervaringen met een bepaald merk?
Ik gebruik voerplaten van 500gr van petfish, zeer tevreden van dus. En mocht er eens iets niet voorradig zijn dan koop ik blisters van ocean nutrician

2.Welke diepvries voeders worden gekocht?
Artemia, wit/zwarte mug, garnalenmixen (dus voor vissen, zit vol verschillende garnalensoorten :lol: ) rundshart
Krill en mysis zou ik ook kopen mocht er zo geen garnalenmix bestaan

3.Eventueel ook de aankoopprijs voor wat u koopt
500gr voerplaten kosten mij 6€,8€ en 9€ afhankelijk van de variant

E
Eska

Ik koop voornamelijk hoogwaardig voer:

[ul]
[li]zwarte muggenlarven[/li]
[li]witte muggenlarven[/li]
[li]artemia[/li]
[li]cyclops ( voor de nanovisjes)[/li]
[li]krill[/li]
[li]mysis[/li]
[/ul]
Meeste koop ik van ocean nutrition, heel tevreden over. De prijzen variëren, maar altijd rond de 2 euro

t
tsjarishe

Hoi,

Ik heb qua merken superfish en Dutch select in de vriezer liggen.
Van slechte ervaringen kan ik niet veel zeggen. Een keer heb ik eens een slecht gemixte blok gehad want ik zag er een hele vis in ( geloof dat het een guppy was ) Dat was wat minder om te zien maar ja;... .

Soorten voer ( ik heb een Discusbak met gezelschapvis ) waaruit ik kies ( ik wissel gewoon af en koop wat er voorradig is zolang ik het maar voor mijn discussen kan gebruiken) .
discusmix,
runderhart,
rode muggelarven,
witte muggenlarven,
tropical quartet,
krill pacifica
en mysis.
Wat ik wel handig vind is als er aan de achterkant opstaat voor welke vissen het geschikt/aan te bevelen is. Vb met een tekeningetje van een geschaduwde discus, guppy, ... dat al dan niet ingekleurd is. Misschien klinkt het dom, maar ik vind het een handig weetje. Zeker toen ik het eerst diepvriesvoer moest kopen en niet wist wat te kiezen.

De prijs zit ook zo rond de 2-3 euro. Ik heb al winkels gezien waar ze diepvriesvoer voor het dubbele daarvan verkopen maar daar koop ik het niet. Ben niet helemaal gek. :silly:

A
Aquarioot

tsjarishe" post=57150:

De prijs zit ook zo rond de 2-3 euro. Ik heb al winkels gezien waar ze diepvriesvoer voor het dubbele daarvan verkopen maar daar koop ik het niet. Ben niet helemaal gek. :silly:

Groot gelijk! ;)

-
-mich-

Als ik zwarte muggen larve koop zijn die altij zo klein pfff,

Maar ik koop, cichlidemix, mysis, artemia, witte muggenlarve, cyclops, en soms zwarte muggenlarve