forum daguitstap?

Eska , March 23 2013
E
Eska

Ik wil hier graag es peilen of er interesse is bij de leden voor een forumuitstap ( daguitstap) in het verlof ( juli of augustus).
Voorbeeld om es naar Nausicaa te gaan, in Frankrijk, dicht bij de Belgische grens.

Nausicaa

Mag natuurlijk ook ergens anders zijn :)

Als er voldoende interesse is, kunnen we dit organiseren, dus laat zeker weten!

G
Greg002

I'm in!

G
Greg002

Alé manne :D?!

-
-mich-

Ik wil wel mee :D

N
Nightelven

Zou wel mee willen, maar heb geen verlof en kzou moeten kunnen meerijden met iemand dan :(

Btw; just effe op site gekeken en dit is wel interessant;

"Online Ticketing

Koop slim en veilig kiezen voor de Web Tickets:

Speciale aanbieding web: 1,50 € korting op de volledige prijs
Sla de wachtrij over: u rechtstreeks naar de ingang van de tentoonstelling
Ticket "open" 30 dagen: uw ticket is geldig eenmaal voor 30 dagen vanaf de datum van aankoop.
Vanaf 4 tickets gekocht:
Prijs "Family and Friends" (2,50 € reductie gemiddeld over de volle prijs voor volwassenen en kinderen)
Reducties in bars, boutique, Le Bistrot du Port en het Tropical Lagoon (restaurants beheerd door Nausicaa)
"

G
Greg002

Dan stel ik voor om dat hier toch al eens te beginnen plannen..!

Ik zou kunnen rijden, maar ik heb gene auto en ik vermoed dat m'n ouders hunne auto niet echt gaan uitlenen voor naar Frankrijk te rijden :D..

Geef anders even datums wanneer jullie zouden kunnen of wanneer jullie absoluut niet kunnen..

17 tot 22 juli & 13 tot 18 augustus kan ik niet. Liever ook niet té ver in augustus..

neujensl

voor groepen vanaf 20 is er groepsprijs ...
en tot 10 personen "mini-groepen"

Ik ben er ooit geweest en het is zeker de moeite waard ...
Zal dan alleen moeten zien met werk en ook vakantie natuurlijk ...

A
Aquarioot

Heb eigenlijk geen zin om daar naar toe te gaan

Ale kzal wel zien als het zover is en ge een datum hebt, wie weet...

E
Eska

Nogmaals : nausicaa was een voorbeeld, het mag ook ergens of iets anders zijn, maar dan graag voorstellen!

en een 'groep' is blijkbaar wishful thinking Ludo ;)

-
-mich-

Terug int buske van de ludo :p gelijk da wa naar vivarium gingen :p, toen was er toch ook redelijk wa forum volk he

s
stefaan01

Afhankelijk van de datum zou ik ook mee gaan.
Ik ben twee jaar terug met het gezin hier naar toe geweest en het is echt de moeite.
Ik kan eventueel rijden. Ik ben van west-vlaanderen en kan eventueel mensen oppikken en afzetten aan het station zodat ze met de trein terug thuis geraken.

E
Eska

We gaan er es werk van maken!!!

Daguitstap naar Nausicaa met het forum!! komaan mannen, the more the merrier!!!!

We zouden het laten doorgaan in Juli, kan iedereen die geïnteresseerd is mijn zijn mail-adres via PM doorsturen??

Dan kan ik een doodle aanmaken en kunnen we een datum prikken...

Doén hé!! wees es sociaal zeg! :lol: :lol: En leer de mensen achter de Nick kennen, en geloof me, ik ken er heel wat en tis wreed de moeite zenne! B)

G
Greg002

Eska" post=59257:

Daguitstap naar Nausicaa met het forum!! komaan mannen, the more the merrier!!!!

We zouden het laten doorgaan in Juli, kan iedereen die geïnteresseerd is mijn zijn mail-adres via PM doorsturen??

Doén hé!! wees es sociaal zeg! :lol: :lol: En leer de mensen achter de Nick kennen, en geloof me, ik ken er heel wat en tis wreed de moeite zenne! B)

Den tofste heeft'm van't weekend nog leren kennen! Al zeg ik het zelf!

E
Eska

Hoe bedoelde Greg? Ik kende Mich en Knorrieleen al ze :huh: :cheer:

G
Greg002

Eska" post=59259:

Hoe bedoelde Greg? Ik kende Mich en Knorrieleen al ze :huh: :cheer:

Da's het punt dan ook eh Eska! :D.

E
Eska

Ja, ik snap het ze, ben aan 't denken gewoon wie ik van 't weekend heb leren kennen...kom er niet zo direct op, dus veel indruk zalt niet gemaakt hebben :whistle:

E
Eska

Eska" post=59257:

genoeg gezeverd, hier ging het over :D

A
Aquarioot

Greg002" post=59258:

Den tofste heeft'm van't weekend nog leren kennen! Al zeg ik het zelf!

:blink: kwas daar nie bij ze greg

X
Xoffus

Heb daar ook wel zin in. Vivarium was alleszins plezant :)

n
nieck01

Alles er een datum vast staan laat het maar weten zal dan eens vragen aan het vrouwtje wanneer wij met verlof zijn ,in het week-end zal het toch altijd moeten lukken .
(Y)