forum daguitstap?

Eska , March 23 2013
-
-mich-

Begin juli kan ik niet dan zit ik in de ardenne :p

Idd twas tof op de garnalen beurs, goe gelache wer :D

s
stefaan01

Op mij mag je rekenen als ik niet op reis ben (tweede week van juli).

s
stefaan01

Eska" post=59257:

We gaan er es werk van maken!!!

Daguitstap naar Nausicaa met het forum!! komaan mannen, the more the merrier!!!!

We zouden het laten doorgaan in Juli, kan iedereen die geïnteresseerd is mijn zijn mail-adres via PM doorsturen??

Dan kan ik een doodle aanmaken en kunnen we een datum prikken...

Doén hé!! wees es sociaal zeg! :lol: :lol: En leer de mensen achter de Nick kennen, en geloof me, ik ken er heel wat en tis wreed de moeite zenne! B)

Is er reeds een doodle aangemaakt?
Ofwel heb ik hem uit het oog verloren.

G
Greg002

Ik zal er eens ene aanmaken!
Zou iedereen die mee wilt zijn emailadres even kunnen doorgeven via een privebericht? Dan kan ik jullie uitnodigen.

edit: Dat moet blijkbaar niet!
http://www.doodle.com/4rpd355isp3sn29i vul uw naam & datum in aub

-
-mich-

Voila :D, ik kan desnoods nog op een weekdag maar dan moet ik verlof aan vragen

s
stefaan01

ingevuld!!
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

G
Greg002

En hoe zit het met de rest? Eska, leen, Xoffus, ...?

D
Disco

Hoi, forumvrienden,

Ik zou wel willen, maar ... net even gekeken via "Google maps", ... 295 Km enkele rit!
Dit is me net even te veel. :blink:
Minstens 3 uren rijden en dan nog terug naar huis, ongeveer 6 uren in de wagen alleen al!
PPffffff, dat zie ik echt niet zitten!
Spijtig, waarom woon ik ook zo ver? :(

z
zoetwatersteven

Disco" post=59544:

Hoi, forumvrienden,

Ik zou wel willen, maar ... net even gekeken via "Google maps", ... 295 Km enkele rit!
Dit is me net even te veel. :blink:
Minstens 3 uren rijden en dan nog terug naar huis, ongeveer 6 uren in de wagen alleen al!
PPffffff, dat zie ik echt niet zitten!
Spijtig, waarom woon ik ook zo ver? :(

Dat was bij mij ook , daarom ga ik ook maar niet.

G
Greg002

zoetwatersteven: Ik rij even lang als u naar Gent, en aangezien dat de afspreekplaats is.. Het is te doen eh! Een uurke rijden.. Overstappen.. Terug rijden!

Het "idee" op dit moment is het volgende:

Rond een uur of 8-9 (valt nog te zien) spreken we af rondom Gent (niet centrum Gent wegens drukte..). Vandaar uit vertrekken we samen naar Nausicaa om de naft kosten wat te beperken. Je mag natuurlijk ook zelf rijden. Je MOET ni langs Gent passeren als dat beter uitkomt voor u!

Dan zullen we daar zo'n MAXIMAAL 5uur binnen zijn, meer lijkt mij niet echt realistisch. Aangezien het vanuit Gent maximaal 2uur rijden is zouden we rond 10u aankomen. Dit betekent dat we rond 15.00 terug vertrekken. Nu.. Wat zouden we nu nog kunnen doen als we door wallonie moeten -> Poisson d'Or natuurlijk! Op deze manier komen we om 16.00 aan in poisson d'or en kunnen we nog gemakkelijk 1.5 tot 2u van PD genieten en wie weet iets kopen!

Nog even samengevat voor de duidelijkheid:
8.00: Vertrek in Gent rechting Nausicaa.
10.00: Aankomst Nausicaa.
15.00: Verlaten nausicaa richting PD.
16.00: Aankomst PD

s
stefaan01

mij is niet duidelijk welke dag we nu zouden gaan.

k
knorrieleen

PD hoeft voor mij nu niet speciaal maar voor naussica ben ik altijd te vinden. Ik hoop dat ik mijen bart ook kan overtuigen, misschien zelf rijden een er een uitstap naar cap blanc nez bij doen

G
Greg002

Stefaan01, de dag staat ook nog niet vast. Om de dag te beslissen is de doodle gemaakt. De dag met de meest "mensen die kunnen op die dag" wordt de dag dat we gaan.

En Leen, overtuigt'm maar :D!