Aqua meubel juwel rio 400

Nightelven , March 28 2013
N
Nightelven

Zoals de titel het zegt, ik ben op zoek naar een tweedehands aquariummeubel van een juwel rio 400.
Online heb ik ze zien staan voor 189 euro.
Dus liefst goedkoper.

Thanks

B
Berre83

Nightelven" post=57428:

Zoals de titel het zegt, ik ben op zoek naar een tweedehands aquariummeubel van een juwel rio 400.
Dus liefst goedkoper.

Thanks

hier is em nieuw goedkoper dan die gij 2de hands gevonden hebt :)

http://www.antwerpscichlidencenter.be/contents/nl/d5_juwel_aquarium.html

N
Nightelven

Berre83" post=57431:

Nightelven" post=57428:

Dus liefst goedkoper.

Thanks

hier is em nieuw goedkoper dan die gij 2de hands gevonden hebt :)

http://www.antwerpscichlidencenter.be/contents/nl/d5_juwel_aquarium.html

Ik zie nergens staan dat je de kast apart kunt krijgen. De aqua moet ik niet hebben eh, tis de kast.
Heb een aqua (1,30m) gekregen van een buurman en dus op zoek naar iets dat ik zeker van weet dat het het volledige gewicht kan dragen.

B
Berre83

maar der staat toch ook nergens dat ge de bak erbij moet kopen :) ge kunt daar ook het meubel apart bestellen.maar da staat er natuurlijk ni op...

N
Nightelven

Berre83" post=57434:

maar der staat toch ook nergens dat ge de bak erbij moet kopen :) ge kunt daar ook het meubel apart bestellen.maar da staat er natuurlijk ni op...

Ahzo, ja kzal keer mailke sturen vanavond sé na het werk. Mercikes alleszins eh Berre (Y)

B
Berre83

graag gedaan :) maar ik zie juist dat je ni hier uit de buurt bent.dus hetgeen ge goedkoper bij het acc ga zijn,ben je dan kwijt aan benzine/diesel of verzendkosten als je het zou laten leveren...maar tis omdat die man qua materiaal het goedkoopste is dat ik weet,dat ik u dit liet weten :)

N
Nightelven

Berre83" post=57453:

graag gedaan :) maar ik zie juist dat je ni hier uit de buurt bent.dus hetgeen ge goedkoper bij het acc ga zijn,ben je dan kwijt aan benzine/diesel of verzendkosten als je het zou laten leveren...maar tis omdat die man qua materiaal het goedkoopste is dat ik weet,dat ik u dit liet weten :)

Ja, tis wel ne vré goedkope winkel. Mijn meterbak had ik ook daar laten maken en dan bij iemand in antwerpen laten leveren :lol:
Maar ik denk dat ik eens de ecoshop hier in de buurt ga bezoeken. Ze hebben een paar mooie dressoirs staan, en zal mij goedkoper uitkomen.