Artikelen op Aquariumgids : belangrijke mededeling

Eska , April 01 2013
G
Greg002

Zoals jullie (eska & neujens), denk ik dan toch, weten, weet ik ook wel wat af van websites etc etc.. En ik moet zeggen:
Het forum is goed!
Enkel: De artikels.. Jah! Sticky's worden nooit gelezen (dit doet niemand denk ik) en de tabs "zoetwater" etc, waaronder de artikels staan, worden nooit geopend.
Hier zou iets aan gedaan moeten worden, wat.. Ik heb niet echt een idee.

Misschien meer verwijzen naar het artikel zelf ipv te citeren? Dat de lezers hier dan ook eens op die verwijzing (url) klikken en zo ook het artikel lezen. Het is maar een idee!
Daarbij is het linken vanuit het forum naar de artikels ook een goede zaak voor SEO :). Wel linken met handige keywords dan.. Voorbeeldje:
Bekschimmel vissen - columnaris. Op deze manier zal google weten "die url gaat over bekschimmel van vissen". Als mensen dan in google bekschimmel vissen gaan intype is de kans weer groter dat ze hier zullen komen.
Houdt hier zéker rekening mee!

En eska.. Blijven schrijven. Ik heb denk ik al uw artikels gelezen alhoewel ik de laatste maanden maar weinig tijd heb gehad, dus mogelijk moet ik er nog een paar doen.. En.. Ik heb al véél bijgeleerd ;-)!

En eska.. 1 ding is zeker: Als jij een linkt geeft wordt deze gelezen ^^. Ik denk dat iedereen u hier wel ziet als een ja.. Nogal.. Ik-weet-heel-veel-van-aquariums-af-man dus wat gij zegt, wordt gelezen ;-)..

A
Aquarioot

Greg002" post=57649:

Ik denk dat iedereen u hier wel ziet als een ja.. Nogal.. Ik-weet-heel-veel-van-aquariums-af-man dus wat gij zegt, wordt gelezen ;-)..

'Expert' of 'gevorderde' was ook goed ze Greg :lol:

s
stefaan01

Idee van greg is correct : meer verwijzen naar de artikels. Ook zo ben ik op de artikels gebotst.

Doe zo verder Stef en Ludo!!

jullie leuze is toch "Aquariumgids ... Dé referentie voor elke aquariumliefhebber !"
wel als je het mij vraagt : 200% juist !!

neujensl

ik sluit me zeker aan bij de laatste reactie van Eska (Stef)
Uiteindelijk ben ik meer technisch en Stef meer inhoudelijk sterk .
Elk systeem heeft zijn voor en nadelen ...
Het oude forum had een geïntegreerde zoekfunctie en die heb ik dus nog niet gevonden voor joomla en kunena .
Van boven zit nu een zoekfunctie die alleen de artikels en inhoud van de website als zoekresultaat geeft .
De "zoeken" in het forum geeft enkel resultaten uit het forum .
Ik zou ze graag samenvoegen maar dat lukt voorlopig nog niet ...

Overigens is dat geen excuus om de info niet terug te vinden...
Als je toch google-lui bent kan je als volgt zoeken in google :
tik bij zoeken :
witte stip website:www.aquariumgids.be
als je artikels over ( en linken naar) witte stip zoekt binnen onze website/forum

Leuk om dan vast te stellen dat er andere fora ook naar ons linken !
artikellink van aquafora
artikellink van aquaforrum

@eska Ik denk dus zeker dat we goed bezig zijn he stef als ze naar ons linken !
Zelf zou ik dat niet durven doen op collega-fora maar als anderen het doen , is het toch dat ze de info goed vinden he ..
Ik ga binnenkort ook opkuis doen van de oude artikels en lay-out wat uniformer maken ook .
Je kent me al goed blijkbaar ... We moeten binnenkort maar es afspreken denk ik
met de opbrengst van het afgelopen jaar kan er wel een pint af voor heel het actieve aquariumteam en de beheerder *lol* :cheer:
Soms zeg ik inderdaad dingen een beetje crue omdat ik dan hoop dat iedereen het eindelijk snapt ...
sorry als dat misschien fout overkomt .
Ik beloof ook geen dingen die niet een-twee-drie kunnen want zelf wordt ik ook niet graag met beloftes zoet gehouden .. .
Momenteel ben ik zeker ook druk bezig met SEO om aquariumgids omhoog te halen in de google-resultaten ...

D
Disco

neujensl" post=57658:

i
Leuk om dan vast te stellen dat er andere fora ook naar ons linken !
artikellink van aquafora
artikellink van aquaforrum

Ik heb eens op de door jou gegeven links geklikt.
Op de desbetreffend fora staat inderdaad een link die naar "De Aquariumgids" verwijst maar ... die geven op beide fora "pagina niet gevonden" en je krijgt de "Home" pagina te zien?

Aquafora en Aquaforum, vermelden dezelfde link:
http://www.aquariumgids.be/tropisch/56-zoetwater-3-vissen-en-visziekten/81-witte-stip

Moeten bezoekers misschien eerst een account aanmaken en inloggen?

PS: zelf genomen "printscreens" komen echt te klein en zéér onduidelijk over!

neujensl

De linken staan er al een tijd denk ik
.. .En we hebben wel wat dingen veranderd en duidelijker gestructureerd het afgelopen jaar ...

Dit oude artikel heb ik dus ergens vorige maand gedeactiveerd omdat het in een van de artikels van Stef(Eska) te vinden is ...