zoekfunctie op het forum

Berre83 , April 01 2013
B
Berre83

ik denk dat je me mss wa verkeerd begrijpt.ik wou eigenlijk vooral zeggen dat het handig zou zijn als je hier in een kaderke bv "guppy" zou kunnen intikken,zodat je dan alle artikels en topics zou kunnen zien die dan over guppy's gaan.natuurlijk weet ik ni in hoeverre je zo'n dingen hier kan doen he.als ik da allemaal kende,zat ik ni in de camion te rijden :D maar persoonlijk heb ik hier ni echt iets wat voor mij zou moeten veranderen.ik vind hier wat ik nodig heb en als ik het ni vind zal ik het hier wel is vragen.en desnoods zoek ik verder op google of op andere forums...maar is het de bedoeling om dit hier verder uit te bouwen als forum of meer als infosite?want beide ga volgens mij ni tesamen...allee ik kan er verkeerd in zijn he :)

edit : ff een aparte topic hiervoor gemaakt

E
Eska

zoekfunctie :

http://i860.photobucket.com/albums/ab162/steba3000/1-04-201318-47-50_zpsb9c98ea5.jpg

http://i860.photobucket.com/albums/ab162/steba3000/1-04-201318-50-07_zpsf5c76ae2.jpg

A
Aquarioot

Ale Berre Home-Zoetwater-En voila!! kunt artikel lezen wat ge wilt

Zijn trouwens zeer interessante artikels ookal heb je niet direkt een probleem.
Zoals ze zeggen 'Beter voorkomen dan genezen'

B
Berre83

hahaha ja daaran zie je dak dus gewoon deel per deel lees op zoek naar nieuwe berichten :D en als ik iets specifieks zoek,dan ga ik zoeken tussen de onderwerpen...maar ok die zoekfunctie is er :p maar kheb daar juist is wa ingetypt.maar ge moet blijkbaar al heel specifiek zoeken zenne.als ik bv "dwergcichliden" intyp,dan komt er maar 1 ding op en das dan ineens het "kweken van dwercichliden"...dus tis ni dat er vanalles op komt over dwergcichliden he.en zo heb ik nog een paar dingen geprobeerd,maar dan kom ik ook op niks...maja ik zei het daarstraks al,mij maakt het eigenlijk niks uit want ik vind het zo wel ;) maar het zou mss makkelijker zijn voor andere of nieuwe leden.ik probeerd maar een suggestie te doen :)

A
Aquarioot

Berre83" post=57590:

hahaha ja daaran zie je dak dus gewoon deel per deel lees op zoek naar nieuwe berichten :D en als ik iets specifieks zoek,dan ga ik zoeken tussen de onderwerpen...maar ok die zoekfunctie is er :p maar kheb daar juist is wa ingetypt.maar ge moet blijkbaar al heel specifiek zoeken zenne.als ik bv "dwergcichliden" intyp,dan komt er maar 1 ding op en das dan ineens het "kweken van dwercichliden"...dus tis ni dat er vanalles op komt over dwergcichliden he.en zo heb ik nog een paar dingen geprobeerd,maar dan kom ik ook op niks...maja ik zei het daarstraks al,mij maakt het eigenlijk niks uit want ik vind het zo wel ;) maar het zou mss makkelijker zijn voor andere of nieuwe leden.ik probeerd maar een suggestie te doen :)

Juiste trefwoord gebruiken e :lol:

B
Berre83

is apistogramma of dwergcichliden geen trefwoord???

A
Aquarioot

Berre83" post=57599:

is apistogramma of dwergcichliden geen trefwoord???

Wat ik wil bedoelen, is dat je beter meteen op de soortnaam zoekt

B
Berre83

awel maar das wat ik bedoel...als ge nieuwe dingen wilt opzoeken,weet je de soortnaam ni altijd.dus ik denk dat da al een rede is waarom mensen hier mss ni makkelijk dingen kunne opzoeken...en daarom dat de meeste dan ook terug grijpen naar google bv,want daar kan je zelfs met een foute soortnaam ofzo opzoeken wat je wil....

neujensl

google you want ... google you get :lol:
Bovenaan nu zoekfunctie "powered" by google voor zowel website als forum ...

Testen maar of je nu 't makkelijker kan vinden

E
Eska

getest en goed bevonden! :D
merci Ludo!