Ciano Emotions Nature **Waterfall**

Spongebob , April 05 2013
E
Eska

Jazeker ;)

k
knorrieleen

Zeer mooie aquarium. Beetje lounge style, kan me voorstellen dat het je tot rust brengt (Y)

Spongebob

ik heb deze gekocht bij wesdijk.nl
november 2012. ze stonden toen in promo geprijsd aan de prijs van de 80cm modellen. nu staan ze 390€ dacht ik.

heb er toen gelijk 2 gekocht en laten leveren aan huis.

A
Arista

Hmm nu staat de 100 daar voor 394€ en dan nog eens 68,84€ verzending wel een groot verschil (462.84€) maar toch nog een fatsoenlijke prijs voor een mooie bak!
Deze komt met veel kans ook in mijn nieuwe living te staan!
Hopelijk is het snel zo ver. Ik zal zelfs al te denken deze in de garage op te starten en mooi te laten dichtgroeien met HC, maar dan moet die weer verhuist worden en dat is ook weer niet ideaal. Dus ik zal nog even geduld moeten hebben.

Groeten

E
Eska

Ja, de prijs valt toch mee voor dit aquarium ze! vind het ook een heel mooi (Y)

D
Disco

Mag men hier verwijzen naar website's en printscreens plaatsen met prijzen???
Ik heb eventueel andere prijzen!

A
Arista

Van mij wel maar ik heb hier niets te zeggen hehe :-)

E
Eska

ja, dat mag wel, goedkopere sites/ tips zijn altijd interessant, maar dan liefst wel in een ander topic, dit is het dagboek van Spongebob en dat blijft best overzichtelijk. (Y)

http://www.aquariumgids.be/forum/7-babbelbox/49326-ciano-emotions-aquarium-waar-te-koop-prijzen#57882

Spongebob

tot voorheen had ik nooit eerder van dit merk gehoord.
vreemd eigelijk want ze hebben toch wel een aardig design.
zeker als ik ga vergelijken met mijn juwel rio.
die heeft een onhandige afdekkap en een nog onhandigere binnenfilter. hoe komen ze erbij om die vast te kitten :-(

ik ben dan wat ervaringen gaan googlen en kwam op nederlandse fora uit waar men heel positief was over deze bakken

ik heb beide in 1 keer laten leveren wat me een besparing van 70€ opleverde.
640€ voor de 2 levering inclu.

het was wel mijn echtgenoot die met deze bakken op de proppen kwam.
ze was van het idee, ok zet maar een nieuwe maar neem dan aub iets wat bij mijn meubels past.
:-P

dus als de wederhelft al mee is gaat alles meestal snel.

N
Nightelven

Mooie bak!

Heb een vraagje over die Aponogeton ulvaceus. Waar heb jij die gehaald als ik dat vragen mag. Ben daar wel in geïnteresseerd voor in mijn ZA bak aangezien deze een open aqua is. En zou tof zijn om die te zien bloeien.

Spongebob

Nightelven" post=57969:

Mooie bak!

Heb een vraagje over die Aponogeton ulvaceus. Waar heb jij die gehaald als ik dat vragen mag. Ben daar wel in geïnteresseerd voor in mijn ZA bak aangezien deze een open aqua is. En zou tof zijn om die te zien bloeien.

Deze komt van aquaplantsonline.

Spongebob

Ik had al een hele tijd een melanotaenia praecox (dwergregenboogvis) koppeltje.
Zo konden het erg fijn vinden met elkaar.
Sinds gisteren hing het wijfje voor de uitstroom van de filter te spartelen en feller te ademen.
Buik leek ook wat dikker.

Daarstraks zie ik ze plots door de bak spartelen een paar minuten en dan niks meer plof dood de bodem op :cry: :cry:

Zonde,
Wel raar zo plots.
Morgen even naar de shop en een nieuw maatje halen :mrgreen:

A
Aquarioot

Jammer, zal wel een afwijking ofiets gehad hebben

Spongebob

De garnaaltjes aan de pasta:

http://i1028.photobucket.com/albums/y349/clioke/Ciano%20Emotions/e9998f89-93f5-406f-b671-01ea75c65317_zps216b77d1.jpg

http://i1028.photobucket.com/albums/y349/clioke/Ciano%20Emotions/3b3e45d4-0c4c-45c7-a5d8-4ae5977bd08d_zpse5886da2.jpg

s
stefaan01

leuk die garnaaltjes!!

j
jpjoeyjp2

lol wist nie eens dat ze dat aten leuke foto

Spongebob

Die stengel is binnen no time weggegeten.
Gewoon ongekookt in de bodem prikken ;-)

N
Nightelven

Spongebob" post=58026:

Ik had al een hele tijd een melanotaenia praecox (dwergregenboogvis) koppeltje.
Zo konden het erg fijn vinden met elkaar.
Sinds gisteren hing het wijfje voor de uitstroom van de filter te spartelen en feller te ademen.
Buik leek ook wat dikker.

Daarstraks zie ik ze plots door de bak spartelen een paar minuten en dan niks meer plof dood de bodem op :cry: :cry:

Zonde,
Wel raar zo plots.
Morgen even naar de shop en een nieuw maatje halen :mrgreen:

Ik heb dat indertijd gehad met het vrouwtje van mij goerami. Ook boem en gedaan, zonder enig teken / uiterlijk kenmerk van ziekte.
Zei toen iemand tegen mij "misschien een attack". Ik weet het begot niet, maar leuk is inderdaad anders.
Ik hoop dat je een leuk nieuw vrouwtje vind. En leuke foto's van de garnalen btw :)

N
Nightelven

Spongebob" post=58025:

Nightelven" post=57969:

Mooie bak!

Ze hebben die plant niet meer :(

Spongebob

Nightelven" post=58602:

Spongebob" post=58025:

Nightelven" post=57969:

Mooie bak!

Ze hebben die plant niet meer :(

Mooi alternatief:
http://www.aquashoponline.be/aponogeton-crispus.html