Eska's 830 regenbogenaquarium

Eska , April 29 2013
E
Eska

V

-
-mich-

Mooi mooi :D, de gobies blijf ik super vinden, en die ene vis heeft wat weg van paracyprichromis nipigrinnis vind ik :p

j
jpjoeyjp2

mooi wel een werk geweest om de rest te verbannen uit hun villa en naar een bungalow te verhuizen :lol: hoe lang zedde bezig geweest ze te vangen

G
Greg002

Nog zeer jonge, maar toch al schoon gekleurde boesemani's! Succes ermee..

Hernia of niet, ge maakt er toch weer iets prachtig van eh!

E
Eska

I

A
Aquarioot

Ah ze zijn geinstalleerd (Y)
Bak ziet er prachtig uit

Een filmpje zal voor de volgende keer zijn zeker ? :lol:

E
Eska

jpjoeyjp2" post=58313:

hoe lang zedde bezig geweest ze te vangen

De meeste gingen verrassend vlot, met een groot net. Maar dan komt het hé. 1 kleine schaakbordcichlide waar ik zeker een uur achter gejaagd heb..kon zich ook perfect verstoppen onder de uitsparingen van de achterwand. Daar kropen ook alle cory's, maar bon, die moesten er niet uit.

Na een uur dus gevangen, zeer content. Alles teruggeplaatst, water weer gevuld, de regenbogen geplaatst en wie komt er daar piepen? juist ja, nog een klein schaakbordje. Er waren er dus twee :angry: Deze krijg ik nu ( voorlopig) niet meer gepakt. ik probeer wel nu en dan es :lol:

s
stefaan01

zeer mooie bak en vissen

A
Aquarioot

Eska" post=58330:

jpjoeyjp2" post=58313:

hoe lang zedde bezig geweest ze te vangen

De meeste gingen verrassend vlot, met een groot net. Maar dan komt het hé. 1 kleine schaakbordcichlide waar ik zeker een uur achter gejaagd heb..kon zich ook perfect verstoppen onder de uitsparingen van de achterwand. Daar kropen ook alle cory's, maar bon, die moesten er niet uit.

Na een uur dus gevangen, zeer content. Alles teruggeplaatst, water weer gevuld, de regenbogen geplaatst en wie komt er daar piepen? juist ja, nog een klein schaakbordje. Er waren er dus twee :angry: Deze krijg ik nu ( voorlopig) niet meer gepakt. ik probeer wel nu en dan es :lol:

Lol, maar leuk toch dat je kweek hebt?
Toen ik dit weekend de jongen overgezet heb was de laatste de lastigste te vangen. En dit was dan nog in een kale bak :lol:

z
zoetwatersteven

Heel mooi aquarium en mooie vissen.

k
knorrieleen

Ik zie het op facebook al, maar toch nog een keer herhalen; Ze zijn PRACHTIG
Had ik al gezegd dat jaloers ben? ;)

E
Eska

Merci Knorrieke :kiss:

B
Bazz

mooie vissen die regenbogen! En mooie aqua natuurlijk

E
Eska

T

n
nieck01

Dicht bij mij in de buurde geweest zo te horen ,ben benieuwt naar het filmpje (Y)

A
Aquarioot

Mooie aanwinst (Y) Ben benieuwd naar de video :lol:

B
Berre83

hele mooie foto's/vissen!

s
stefaan01

zeer mooie exemplaren !!!

k
knorrieleen

Lol, Eska is weer losgeslagen ze....de inkomsten van de LFSsen gaat weer de hoogte in ;)

A
Aquarioot

knorrieleen" post=58657:

Lol, Eska is weer losgeslagen ze....de inkomsten van de LFSsen gaat weer de hoogte in ;)

LOL