Eska's 830 regenbogenaquarium

Eska , April 29 2013
E
Eska

]

A
Aquarioot

Prachtige foto's (Y)
Maar slechte kodak, trekt zelfs de vieze ruiten haarscherp :whistle: :lol: :P

E
Eska

:cheer: ja das waar, maar kuist ook es uw scherm af, aqua, tzal al veel beter zijn :mrgreen:

k
knorrieleen

Eska" post=58821:

:cheer: ja das waar, maar kuist ook es uw scherm af, aqua, tzal al veel beter zijn :mrgreen:

LOL!!
Dat is een wereld van verschil he zeg..die kleuren :whistle:

A
Aquarioot

Eska" post=58821:

Khad mijn scherm speciaal gekuist al ze :lol:

B
Berre83

kga het ineens voor al uw foto's zeggen,want kzou toch 3 keer hetzelfde in uw dagboeken moet zette :D heel mooie foto's...en tis ni enkel het toestel,maar ook de manier waarom ge foto's moet trekke.ik had hier ook ff zo'n heel goei toestel,maar mijn manier van ze te maken was ni zo goe :D

-
-mich-

Heel mooi, die "gesluierde" vind ik inorm mooi!

k
knorrieleen

-mich-" post=58848:

die met zwart en rood? De iriatherina werneri is dat...ik ben er ook fan van, ze zetten hun rugvin soms rechtop als een waaier, echt prachtig

-
-mich-

Ja idd de die knorrieleen :D

E
Eska

knorrieleen" post=58909:

-mich-" post=58848:

die met zwart en rood? De iriatherina werneri is dat...ik ben er ook fan van, ze zetten hun rugvin soms rechtop als een waaier, echt prachtig

Ja, zwijg me van die rugvin...ze doen dat in een fractie van een seconde, waardoor ik 100 foto's heb waar ze het niet doen en 0,0 waar ze het wel doen :D

k
knorrieleen

Eska" post=58931:

knorrieleen" post=58909:

-mich-" post=58848:

Ja, zwijg me van die rugvin...ze doen dat in een fractie van een seconde, waardoor ik 100 foto's heb waar ze het niet doen en 0,0 waar ze het wel doen :D

LOL...met een foto uit een film moet u dat toch lukken?

E
Eska

[

k
knorrieleen

Prachtig, ik val altijd omver van de kleurenpracht bij u he....maar nu ken ik uw geheim...moehahahaha :silly:

E
Eska

knorrieleen" post=59096:

Prachtig, ik val altijd omver van de kleurenpracht bij u he....maar nu ken ik uw geheim...moehahahaha :silly:

Iedereen mag dat weten hoor Knorrie, allé kzalt verklappen : als je zo charismatisch bent als ik, dan straalt mijn aura gewoon in alle kleuren van de regenboog. Daarom wordt ik vaak uitgenodigd door mensen om even voor hun bak te staan terwijl ze foto's trekken :p

A
Aquarioot

Eska" post=59099:

knorrieleen" post=59096:

Iedereen mag dat weten hoor Knorrie, allé kzalt verklappen : als je zo charismatisch bent als ik, dan straalt mijn aura gewoon in alle kleuren van de regenboog. Daarom wordt ik vaak uitgenodigd door mensen om even voor hun bak te staan terwijl ze foto's trekken :p

Lol, mijn bezoek zal ook wel geholpen hebben :lol:
Scherven brengen geluk toch ? :lol:

s
stefaan01

Zeer mooie kleuren !!

Heb jij Aphyosemion Gardneri? of iets dergelijks? Of heb ik dit mis gezien?

Is dit gemakkelijk te houden / kweken?

Dit lijkt me een zeer mooi visje met zeer mooie kleuren

E
Eska

N

s
stefaan01

Lijkt er inderdaad goed op.
Kan je de Killi visjes ook niet in neutraal water houden en kweken? Heb je hier ervaring mee?

E
Eska

Het kan, zeker de gardneri kan nu wel in neutraal, maar wel veel turf gebruiken, echt bruin water...daar voelen ze zich het best in en komen de kleuren zeer mooi uit. Wat planten, want daar leggen ze - in tegenstelling tot andere killi's- hun eieren op. Killi's leven niet lang, de gardneri nu wel iets langer ( 2 jaar). De meeste leven maar een jaar : ze komen voor in kleine poeltjes die volledig uitdrogen in de zomer..hun eieren blijven in de turfgrond zitten en bij het volgende regenseizoen komen die uit en begint de cirkel opnieuw.

Je kan bv. online eieren kopen, die je dan in turf legt, water erbij en hup, je hebt jongen ;)

Wel geen verschillende soorten samen steken, of tis constant vechten, en best een harem van één soort

B
Bazz

prachtige fotos van mooie vissen! Stuur je eens zo wat aura op voor de volgende fotoshoot hier?