Eska's 240 liter ZA

Eska , April 30 2013
E
Eska

Na de verhuis zitten hier :

-

A
Aquarioot

Als ge die zelf 'precies' te groot vind dan zou ik ze wegdoen. Vind dat de cm-regel niet meer van pas komt als je de vissen eigenlijk 'storend' vind

E
Eska

ewel ja, storend is het niet, maar als ze daar maar hangen te hangen vind ik dat precies wel triestig.
Denk dat ik ze zal verkopen idd (Y)

A
Aquarioot

Eska" post=58362:

ewel ja, storend is het niet, maar als ze daar maar hangen te hangen vind ik dat precies wel triestig.
Denk dat ik ze zal verkopen idd (Y)

Die zijn de kleinere bak niet gewoon e

k
knorrieleen

Mooi gedaan, mooi dieptezicht ook.
Mss kon het wel maar die beestjes zijn nu gewoon om veel zwemruimte te hebben...ik zou ze ook weg doen, denk dat er snel reactie zal zijn, het zijn mooie vissen he, en desnoods kan je ze per groep van 5 nog wegdoen

E
Eska

Ja, in de grote aqua warenhet nu ook wel niet echt zwemmers, maar kom.. ze staan te koop, doch weinig reactie ze :)

E
Eska

D

k
knorrieleen

oooh, die hongsloi!! En ik ben toch fan van de schaakbordjes ook ze, toch eens moeten overwegen denk ik, ik zal ze bij u eens komen opmeten en dan de muil van meneer tempo eens opmeten :blink:

A
Aquarioot

Schoon foto's!
Maar ze zijn precies allemaal onder een hoek van 45° getrokken :lol: (zegt nu nog eens dak alleen commentaar heb op vuile ruiten)

E
Eska

Goed gezien Aqua! :cheer: dan moet voor de flits, anders zit'm in de ruit :P

E
Eska

D

A
Aquarioot

Kunde da nie zonder flits gebruiken da spel? Of zit het hem allemaal in die flits bij het toestel?
Mooie foto's (Y)

f
frank

Mooie bak en mooi stuk hout erin, welke bodembedekking ligt erin?

E
Eska

Dank u, de bodembedekking is JBL manado..

E
Eska

E

A
Aquarioot

LOL, leuke foto (Y) :lol:

E
Eska

F

A
Aquarioot

Mooi (Y)
Welke soort is die eerste nu weer ?

z
zoetwatersteven

Is die eerste z'n Altispinosa die je mij had voorgesteld?
Mooie foto's en vissen.

E
Eska

@ aqua en Steven, ja dat is de mikrogeophagus altispinosa