60 literbakje omzetten naar kweekbakje voor crs

-mich- , May 29 2013
-
-mich-

zouden de garnalen kweken als ik een 60 cm bakje verdeel in 3 dmv blauwe filtermatten of zouden de riumtes dan echt te klein zijn, ik zou het ook filteren op 1 luchtfilter en de uitstroom verlengen tot over de laatste filtermat dan.
tzou zijn voor vuurtjes, cr en mss blue fairys

-
-mich-

voila de kweek bak is al gemaakt tis een 70 literbakje geworden dat ik nog had staan, en ga het eens proberen, heb het plexiglas 5 mm van de bodem gelaten zodat het water er zo door kan. pics volgen nog

A
Aquarioot

Veel succes (Y)

-
-mich-

dank u aquarioot.

zo staat het bakje er nu bij, het is 3 verdeeld en heb de achterkant zwart gespoten:
http://i42.tinypic.com/31314p5.jpg

z
zoetwatersteven

Ziet er nog leuk uit , sebiet krijg ik nog idee├źn :)

E
Eska

Heel schoon, zo'n blue fairy's Mich, dat zou daar schoon tegen afsteken, als es over nagedacht? :whistle: :evil:

-
-mich-

ja idd eska daar heb ik al eens aan gedacht :D

http://i39.tinypic.com/lhbbo.jpg

voila zo staat het bakje erbij nu, links nog niks, int midden vuurtjes, en rechts cristal reds :D

kmoe zust nog wa mos hebben en nog 2 of 3 cristal reds, en dan waarschijnlijk blue fairys voor het linkse vak :D

E
Eska

Ziet er fantastisch uit Mich! (Y)

-
-mich-

dank u eska, kwas int begin wa bang dat het filter niet goed ging lukken maar ik vershoot er van hoe snel het water helder terug was.

A
Aquarioot

Ziet er goed uit (Y)

-
-mich-

bedankt man, ben eens benieuwd hoe de kweek van alle 3 gaat verlopen

k
knorrieleen

Goed gewerkt mich! Ziet er leuk uit, ik hoop dat je kweek goed in gang geraakt nu!

-
-mich-

dank u leen, ik vind het zelf ook super leuk :D

-
-mich-

Men garnelen zijn geen normale beesten ze, die klimmen dus uit het water over de plexiglas wand, doe er een deel water uit, en nog klimmen ze erover he :p

A
Aquarioot

-mich-" post=59213:

Men garnelen zijn geen normale beesten ze, die klimmen dus uit het water over de plexiglas wand, doe er een deel water uit, en nog klimmen ze erover he :p

LOL :lol:

-
-mich-

Neeje nie lol :p

A
Aquarioot

-mich-" post=59216:

Neeje nie lol :p

Toch wel :lol:

Wist zelfs nie dat die uitbraakpogingen deden

-
-mich-

Ik ook niet :p

E
Eska

Smeer er wa bruine zeep op Mich, dan glijden ze er zo af :D

-
-mich-

kheb allemaal ulder poten der afgeknipt nu kunnen ze zust nog zwemmen :whistle: (Y)