Festal plantenvoeding.

Eska , June 05 2013
E
Eska

Vandaag is de Festal plantenvoeding aangekomen, waar zoveel over te doen is, de plantenbakkenhouders zijn er lyrisch over...wait and see... ben is benieuwd! 5Ml op 100 liter per 14 dagen...

www.festal.nl

Ik hou jullie op de hoogte, ik experimenteer wel maar in één bak.

X
Xoffus

Ok, ben benieuwd!

Ik gisteren begonnen met Seachem :)

A
Aquarioot

Ben benieuwd :cheer:

z
zoetwatersteven

Spannend :P

s
stefaan01

Ik ben ook benieuwd naar het resultaat binnen enkele weken.

G
Glenn

Ik ben ook benieuwd. Mijn nieuw aquarium is redelijk beplant en als ik gewone plantenvoeding zou gebruiken zou ik wekelijks bijna een volledige fles mogen indoen. Die festal is veel meer geconcentreerd, dus zal ik wss ook wel eens zo'n fles bestellen.

r
route81

Wat zijn je bevindingen nu na een maand? Ikzelf heb me ook festal laten aansmeren door een onderwater-tuinier. :P
Na een 3-tal weken zie ik ook weinig of geen verschil, integendeel...

d
domi®

hey

ik gebruik ook al een tijdje festal, heb er wel moeten leren mee werken. de voorgeschreven dosis is wel véél te laag, vooral als je co2 toevoegd en goed belicht. ik zit nu aan ruim 3 x de dosis en de planten groeien als kool en zo goed als geen algen. het duurt een tijdje voor je planten aan festal gewend zijn en je mag niet bang zijn om wat over te doseren, hun opgegeven dosis is echt te laag ! voor de rest ben ik er content van. geen gedoe meer met nitro en fosfo enz.

grtz

domi®

ps : mijn 'jungle'