Limbeurs 07/07/2013

frank , June 13 2013
-
-mich-

Mss dat ik ook meekan, ben nog nie zeker :p

E
Eska

Ik heb het vermoeden dat ik hier vierkant uitgelachen word, kan mis zijn ze :D

@ Frank : stuur es een mailtje via www.skalaar.be, die zullen je wel in contact kunnen brengen met de man.
Hij is niet goedkoop hoor, maar de kwaliteit van zijn vissen was wel uitzonderlijk goed. Hij verkoopt de Apisto's ook enkel per koppel.

A
Aquarioot

Eska" post=59385:

Ik heb het vermoeden dat ik hier vierkant uitgelachen word, kan mis zijn ze :D

Nee ze :lol:

f
frank

Eska" post=59385:

@ Frank : stuur es een mailtje via www.skalaar.be, die zullen je wel in contact kunnen brengen met de man.
Hij is niet goedkoop hoor, maar de kwaliteit van zijn vissen was wel uitzonderlijk goed. Hij verkoopt de Apisto's ook enkel per koppel.

Heb ik gedaan en inmiddels de gegevens van de kweker gekregen en al kontakt gehad :)

Enkel per koppel is geen probleem zoek er 2 dus (Y)
prijs ja maar kwaliteit kost een paar centjes hé vandaag gaan werken dus kan eraf :lol:

D
Disco

Ik ga ook naar de "Limbeurs", dus ik lees wel waar we eventueel kunnen samenkomen, zoals Eska reeds voorstelde.
Plaats en uur graag.

D
Disco

Deze happening, komt vrij dichtbij.
Komt er nog een eventuele afspraak qua samenkomst , aangaande plaats en uur, van diegenen die er naartoe gaan?

In tegenstelling tot de uitstap naar Nausicaa-Frankrijk (zie mijn antwoordje daar), ga ik wel naar deze beurs.

Dus, komt hier nog enige reactie op?
Ik lees het wel.

Eska, Bazz, Frank, Berre, ...

E
Eska

Ik ga ook, dus we moeten idd es bekijken hoe we kunnen afspreken ;)

s
stefaan01

Spijtig, waarom woon ik ook zo ver? :( ;)

z
zoetwatersteven

Waarschijnlijk kom ik toch niet , omdat ik nog even wacht met de externe filter.

f
frank

Ik heb eigenlijk niks nodig dus denk ik dat ik ga passen.
mijn visbestand is ook compleet :lol:

N
Nightelven

Eska" post=59548:

Ik ga ook, dus we moeten idd es bekijken hoe we kunnen afspreken ;)

Heb jij nog plaats over in uwen auto? :whistle:
Ik heb namelijk gezien dat die van garnalenwereld daar ook gaan staan en als ze hier nu dinsdag niet staan met mijn bestelling, ga ik de mail afprinten en effe aan hun standje langsgaan... :evil: