Kardinaaltetra oog kwijt

zoetwatersteven , June 27 2013
z
zoetwatersteven

Juist iets heel ergs meegemaakt.
Ik gooi in mijn amazone een stuk van z'n tablet , ramirezi vliegt erop en dan de rest.
Ineens steekt mijn ramirezi een kardinaal tetra half in zen mond en schud die zo dooreen alsof het eten is.
Nu ik zag precies niks het ging heel snel, effe later pakt hij nog een kleinere kardinaal tetra en doet hij weer hetzelfde.
Van de grootste kardinaal tetra is zijn rechtse oog ineens weg hoe kan da nu?
En wat moet ik nu doen tis echt zielig.

E
Eska

Ja, de ogen zijn heel teer..dus die zal hij in de bek kwijt zijn...op zich kan het geen kwaad, kan perfect met één oog door het visleven gaan, maar hou het toch in de gaten...een Ram pakt nu nie rap een neon, maar kijk, het gebeurt toch :unsure:

z
zoetwatersteven

Eska" post=59539:

Ja, de ogen zijn heel teer..dus die zal hij in de bek kwijt zijn...op zich kan het geen kwaad, kan perfect met één oog door het visleven gaan, maar hou het toch in de gaten...een Ram pakt nu nie rap een neon, maar kijk, het gebeurt toch :unsure:

Inderdaad ik wist ni wat ik zag.
Hij lijkt er inderdaad precies niet echt last van te hebben , behalve da hij ni hele tijd met de groep meegaat.
Hope dat het goedkomt.

A
Aquarioot

Oei das minder goed nieuws
Heb hier ook eentje gehad dat op 1 of andere manier een oog kwijtgeraakt is. Het visje bleef het goed doen, ze worden wel iets schuchtiger en vergeten soms eens met de school mee te zwemmen (wellicht niet gezien :lol: )