Red rili garnaal + anatoma helena

Greg002 , June 29 2013
G
Greg002

Ik heb eens wat opgezocht en ik vind op het internet dat "er gevallen gekend zijn waar anatoma helena's zich naar garnalen vergrijpen". Iemand ervaring met deze combinatie?
Er zijn namelijk nogal veel slakjes met het mos meegekomen en ik zie niet echt een eenvoudige oplossing buiten het zetten van de slaketende slak..

f
G
Greg002

frank" post=59611:

misschien dit

http://www.jbl.de/nl/aquaristiek-zoetwater-producten/detail/4496/jbl-limcollect-ii

Mja, dan zitten de garnalen er ook in vast en ik zou eigenlijk willen weten of anatoma helena + red rili's zou gaan. Wil namelijk zo weinig mogelijk moeite moete doen ^^..

t
tsjarishe

hey,

Dat zelfde vroeg ik me een tijdje geleden ook,... heb ook last van slakjes maar ook garnalen in al mijn bakken. T zou kunnen voorvallen, maar volgens wat ik toen las, zijn het wel zieke dieren die gegrepen kunnen worden. Slakken zijn te traag om de gezonde te vangen.
K heb het toch geprobeerd en voor zover ik het weet hebben ze geen garnaal gevangen. maar dat is natuurlijk moeilijk om te tellen. Maar ik heb er toch nx van gemerkt.