Groot lot Aquarium met Benodigdheden

cornelisk , June 16 2014
c
cornelisk

Dierbare dierenvrienden, Ik zeg voorlopig vaarwel aan de hobby en heb net mijn kelder eens uitgekuist. Bij deze verkoop ik het gehele lot aan aquarium benodigdheden.
Het hele lot bevat het aquarium zoals in het dagboek beschreven.
-120 x 50 X 60 met achtergrond
- Ferplast Bluewave 1500 filter met extra sponzen en Purigen(google it) met 2 zakjes.
-Co2 installatie met Ph controler (Ph sensor moet vervangen worden) en 2 gasflessen van 300gram, Merk HS
-Dimbare T5 verlichting met floramate dimmer. (Verlichting moet nagekeken worden, maar de EVSA's zijn in orde)
- Verwarmingselementen van Tetra
- Bodemstofzuiger
- Hout en stenen, overschotjes grind
- circulatiepomp geheim
- Plantenverzorgingsset, kleibolletjes en ongeveer elk product in het easylife gamma waaronder een nog onaangeroerde fles Profito
- 7 tetra testkitjes
- Netjes, magneetfloat, zuignapjes allerhande, restjes voeding en dergelijke.
- extra klein aquariumpje ideaal als uitloopbakje.
- darmpjes etc....
- Luchtpompje
- Gratis installeer advies
Nieuwwaarde van dit alles zal rond de 2000 euro liggen.
Alles dient wat afgestoft en opgeknapt te worden maar werkt nog. Verlichting kan volgens mij met een beetje handigheid en een soldeerbout gefixt worden maar zoals reeds vermeld het waardevolste deel, De evsa's werken volgens mij nog perfect.
Het hele lot is volgens mij zeker nog 500 euro waard, maar ik vrees er een beetje voor dat ik er dit nog voor ga krijgen. Doe een serieus bod en we zien wel weer verder.

Ik heb ook nog een grote Fles Co2 van de drankhandel die volgens mij nog halfvol is. Deze kan ook worden meegenomen aan de Leeggoedwaarde, 80 euro als ik mij niet vergis. indien niet geïnteresseerd doe ik deze terug naar de drankhandel

Alles is te bezichtigen en af te halen in Zottegem.
http://www.aquariumgids.be/forum/21-aquarium-dagboek/14175-een-nieuw-begin?start=10#14388