Wel nog zonder planten en nieuwe vissen mja das voor achter de winter xp
bedankt voor al juie tips

Moderators: neujensl, cornelisk, FHP, phpBB3 - Administrators, Moderators

(ben ik nog niet veel tegengekomen)

rietslangetje schreef:Op het eerste zicht zie uw bak er niet al te proper en fris uit
1)hoe vaak ververs je?
2)gebruik je waterverbeteraars
3)gebruik je actieve kool
4)welke dieren heb je nog over? (in een meter aqua kun je gerust wat meer en interessanter dieren plaatsen dan guppy's wat mij betreft..)
5)wat is je binnenfilter en welke capaciteit?
6)welk aqua heb je en ben je wel zeker dat de maten kloppen100x30x30(ben ik nog niet veel tegengekomen)

kleen_denys schreef:rietslangetje schreef:Op het eerste zicht zie uw bak er niet al te proper en fris uit
1)hoe vaak ververs je?
4)welke dieren heb je nog over? (in een meter aqua kun je gerust wat meer en interessanter dieren plaatsen dan guppy's wat mij betreft..)
6)welk aqua heb je en ben je wel zeker dat de maten kloppen100x30x30(ben ik nog niet veel tegengekomen)
m'n maten kloppen maar het probleem is dat ik van m'n ouders geen verwarmingsapperatuur mag zetten![]()
toch bedankt voor de tips

SivSirk schreef:kleen_denys schreef:rietslangetje schreef:Op het eerste zicht zie uw bak er niet al te proper en fris uit
1)hoe vaak ververs je?
m'n maten kloppen maar het probleem is dat ik van m'n ouders geen verwarmingsapperatuur mag zetten![]()
toch bedankt voor de tips
oei, waarom niet?

rietslangetje schreef:Op het eerste zicht zie uw bak er niet al te proper en fris uit
1)hoe vaak ververs je?

SivSirk schreef:als je planten wil houden ga je je luchtpomp toch moeten uitzetten, dan heb je terug een stopcontact vrij

neujensl schreef:Verwarming ( met temperatuurregling erop uiteraard) is voor tropisch aquarium écht een noodzaak !!!!
Je krijgt hierdoor een constante temperatuur in je bak wat onontbeerlijk is voor het goedvoelen van je vissen ...
Als je dus moet kiezen tussen luchtbellen en verwarming , moeten de luchtbellen er uit ...
Heb je ook niet nog een stopcontact voor filter/pomp ?? Dit is ook zo goed als onmisbaar ...

Keer terug naar Tips - Beginners (zoetwater)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten